Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg og. Det tok 2 minutter. Har vært hjemme på fap-free holiday i 2 uker..eller..1:56 nøyaktig inn i favoritt-pr0nen min.

Hvorfor kan du ikke fappe hjemme?

Lenke til kommentar

 

Jeg får panikk. Men det er mest for at min største frykt er at småen skal bli skadet. Hun er ikke hjemme men med faren sin. Hun skal på glamaten i helga og eg holder på å krepere av angst.

 

 

Flytt til landet.

Tenk hvis du bodde et sted hvor nærmeste nabo var langt unna?

 

Og du kan sette av bomber og skyte så mye du vil selv om den er 4 på natta, hadde ikke det vært romantisk?

 

Kline litt i bakkanten, og be ungen leke med de andre ungene så Onkel Bundy kunne prate litt med deg.

 

(ja du, komme hit til meg)

 

Tenk, og til slutt overgav kroppene våres seg selv til hverandre.

 

 

Jeg bare slacker jeg. Drikker First Price Cola Free og spiser saltstenger.

Det minner meg på at jeg må lage middag, fuck.

 

Vent, jeg har ikke spist eller drukket i dag, hmm.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg hadde en kompis på besøk før i dag og grillet da en nabo kom innom. Jeg er 21 år gammel, jeg kjører bil, jeg drakk øl mens jeg håndterte det monsteret av en grill vi har, jeg har noen hår på brystet, jeg har skjegg, jeg tjener egne penger, er hjemme alene og jeg har ikke blitt bedt om legitimasjon på butikken på tre år.

 

Og så spør naboen: "Er det noen voksne hjemme?"

 

YouDontSayBlackSS.png

Lenke til kommentar

 

 


Jeg får panikk. Men det er mest for at min største frykt er at småen skal bli skadet. Hun er ikke hjemme men med faren sin. Hun skal på glamaten i helga og eg holder på å krepere av angst.

 

 

Flytt til landet.

Tenk hvis du bodde et sted hvor nærmeste nabo var langt unna?

 

Og du kan sette av bomber og skyte så mye du vil selv om den er 4 på natta, hadde ikke det vært romantisk?

 

Kline litt i bakkanten, og be ungen leke med de andre ungene så Onkel Bundy kunne prate litt med deg.

 

(ja du, komme hit til meg)

 

Tenk, og til slutt overgav kroppene våres seg selv til hverandre.

 

 

 

Under bomberegnet?

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...