Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som synes dagens store nyhet er oppblåst? Synes folk er blitt helt hysterisk rundt terrortruslene.

 

Skal selvsagt unngå å si, det kommer ikke til å skje noe, for det vet jeg jo ikke, men er ikke akkurat første gang vi har mottat trusler..

Jeg får panikk. Men det er mest for at min største frykt er at småen skal bli skadet. Hun er ikke hjemme men med faren sin. Hun skal på glamaten i helga og eg holder på å krepere av angst.

Lenke til kommentar

Flere som synes dagens store nyhet er oppblåst? Synes folk er blitt helt hysterisk rundt terrortruslene.

 

Skal selvsagt unngå å si, det kommer ikke til å skje noe, for det vet jeg jo ikke, men er ikke akkurat første gang vi har mottat trusler..

 

Det er bare det sedvanlige katastrofekjøret til den tabloide presse... det er sikkert 15 overskrifter på nrk.no nå, men likevel veldig lite informasjon alt i alt... greit nok at folk ønsker å holde seg oppdatert på en alvorlig sak som dette, men det er virkelig ikke mye å _lære_ av å lese alt dette... det har heller ikke særlig praktisk betydning for hvermannsen, siden det kan være hvor som helst i Norge... selv her på bøgda kjører det politibiler rundt.

 

Jeg bare slacker jeg. Drikker First Price Cola Free og spiser saltstenger. Lurt å få i seg salt når man drikker 7 liter (ellerno) hver dag. Det er bare å ta det med ro.

Lenke til kommentar

Det er nok like trygt i Oslo som det er i resten av landet..

 

 

Jeg bare slacker jeg. Drikker First Price Cola Free og spiser saltstenger. Lurt å få i seg salt når man drikker 7 liter (ellerno) hver dag. Det er bare å ta det med ro.

 

 

Sjæl, men jeg drikker god gammeldags Coca-Cola, fy fader hvor digg.

Har fra før av nok å tenke på, så gidder ikke bruke tid på å bekymre meg over noe som muligens ikke vil skje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...