Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Misunnelig at du har betatilgang til WoD. :(

 

 

Hatt siden første wave. Mest ustabile WoW-betaen jeg har vært med i, men fy søren så gøy læll.

 

 

Jeg hadde en kompis på besøk før i dag og grillet da en nabo kom innom. Jeg er 21 år gammel, jeg kjører bil, jeg drakk øl mens jeg håndterte det monsteret av en grill vi har, jeg har noen hår på brystet, jeg har skjegg, jeg tjener egne penger, er hjemme alene og jeg har ikke blitt bedt om legitimasjon på butikken på tre år.

 

Og så spør naboen: "Er det noen voksne hjemme?"

Du er langt fra voksen.

 

For å sitere Fremmed Rase; "Du e itj voksen før du har blitt pult i ræva". Om det er figurativt eller bokstavelig får være opp til noen andre å tolke.

Selv nekter jeg for at noen er voksne før de har fylt 30, og vanligvis bør de vente til i alle fall fylte 40 før de går rundt og kaller seg voksne.

 

Lenke til kommentar

hallo skal til oslo om noen dager er det trygt vil ikke bli drept spess ikke av en landsforræder

Halllooo hva tror du om Oslo da jeg bor der ikke så skummelt :wallbang:

Lenke til kommentar

Jeg oppdaget at nakenprat har en svakhet i systemet sitt når det gjelder personvern.

Jeg husket selvsagt ikke brukernavn. Da prøvde jeg å gjennopprette passord ved å skrive inn epostaddresse. Problemet er at på det første forsøket fikk jeg beskjed om at denne eposten ikke eksisterte i systemet deres. Det betyr at så lenge jeg kjenner epost-addressa til noen kan jeg sjekke om de har bruker der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Noen som har hørt den Salsa Tequila sangen?

Høres ut som fyren akkurat gikk ut av tiende klasse og bare ramser opp alle ordene har har lært i spansken.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt den Salsa Tequila sangen?

Høres ut som fyren akkurat gikk ut av tiende klasse og bare ramser opp alle ordene har har lært i spansken.

Det er temmelig riktig.

 

Han fyren som laget den ville bare prøve å lage en sommerhit for morro med å slenge inn mest mulig av alt det som har fungert for andre tidligere, blandt annet helt meningsløs spansk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...