Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

En gang jeg sovnet etter kom hjem fra jobb, kom noen på døra. Da jeg sa jeg hadde sovet spurte de om jeg hadde vært på jobb om natten da? Nei jeg var på jobb i dag sa jeg. "Er det noe å sove for da, tåler du ikke en 8 timers dag gutt!" .

Så det kan skje den veien også. Da ble jeg litt sur og sendte de bort da, når de sa det. For det syntes jeg var idiotisk og lumpent sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Delvis, het personen du fikk på døren tilfeldigvis Geir? Det der hørtes nemlig VELDIG ut som stefaren min. Han mener at unge folk ikke kan bli slitne eller utbrente. Det er det kun folk i 50-årene som har rett til. Så lenge man er under det bør man, ifølge ham, alltid ha energi og være opplagt. Uansett hva.

 

For å ta et eksempel. Før jeg reiste på ferie (reiste med buss+tog, 19t reisetid), sa han at jeg måtte ta masse bilder på veien. Da jeg sa jeg skulle sove, da det var nattbuss, sa han: "Sove?! Du må da få med deg utsikten!" "Jaha, skal jeg sitte og glo ut vinduet 19 timer i strekk da, mener du?" "19 timer er da ingenting! Da jeg var ung blablablabla"

 

Neivel, så fordi jeg er ung, har jeg altså ikke rett til å sove på en 19 timers kjøretur som inkluderer nattbuss. Got it.

Lenke til kommentar

Delvis, het personen du fikk på døren tilfeldigvis Geir? Det der hørtes nemlig VELDIG ut som stefaren min. Han mener at unge folk ikke kan bli slitne eller utbrente. Det er det kun folk i 50-årene som har rett til. Så lenge man er under det bør man, ifølge ham, alltid ha energi og være opplagt. Uansett hva.

 

 

Nei det var ikke det. De som kom på døra dengang var en kompis og en halvkompis(han som sa det mest). Jamngamle med meg. Det var bare fokk, men han hørtes ut så vemmelig som han mente det så inderlig når han sa det, så da ble jeg irriteret :hm:

Lenke til kommentar

De tar garantert ikke tall ships, men de tar countryfesten på seljord. For der skal jeg :p

La oss håpe de gjør det. Da hadde de jo faktisk gjort Norge en tjeneste.

 

Neida, mener det selvfølgelig ikke. Er flaska opp på hestejazz og om jeg så ikke hadde vært det ville jeg aldri applaudert terrorhandlinger

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe!

 

Sikkert mange nutshells der borte. Får håpe denne bygutten klarer å holde kjeft.

For å sitere en bekjent i Skien:

"Det siste jeg husker er en dunk som ble satt på bordet. Så våknet jeg opp på taket av campingvogna. Det var helt trykt inn. Vi hadde visst dansa der."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...