Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cannibal Holocaust neste?

Jeg kjøpte en Cannibal Holocaust-dvdboks for mange år siden. Den inkluderte flere av disse noe spesielle italienske horrorfilmene. Sett en gang, artig for shockfaktoren, ikke forstyrrende på samme vis som Sodom er. Overdrevne drapsscener er lettere å svelge for meg enn forskjellige kombinasjoner av drap, bæsj, voldtekt og tortur. Dessuten er det litt i overkant med kuk i den filmen.

Lenke til kommentar

Det høres spennende ut! :)

 

 

Jeg skal først og fremst studere på Fakultät für Betriebswirtschaftslehre hos Universität Mannheim i ett semester. Og så skal jeg bruke fritida mi på å reise rundt i sentral-Europa.

Aiai, hørtes kult ut!

 

 

Jepp. Jeg gleder meg veldig.

 

 

Betriebswirtschaftslehre

lel

 

 

 

420 euro i måneden

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

 

Her er jeg usikker på hva dere mener.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Idag ferska jeg den enkle nabogutten på tolv i å kaste stein etter kattene igjen.

Jeg sa at hvis han ikke sluttet med en gang skulle jeg rygge over sykkelen hans med bilen.

 

Han stirret på meg glisende med det tomme blikket sitt i noen sekunder før han syklet hjemover.

Haha, you go gurl! (Do it!)

Lenke til kommentar

Idag ferska jeg den enkle nabogutten på tolv i å kaste stein etter kattene igjen.

Jeg sa at hvis han ikke sluttet med en gang skulle jeg rygge over sykkelen hans med bilen.

 

Han stirret på meg glisende med det tomme blikket sitt i noen sekunder før han syklet hjemover.

Doit. Jeg fordrar ikke folk som mishandler dyr. Små barn er én ting, de må man lære opp til å respektere dyr og mennesker, men en TOLVåring bør faen meg vite bedre!
Lenke til kommentar

Green Inferno ser interessant ut. Det er et par av de jungelfilmene jeg egentlig burde få sett, om så bare for å tilfredsstille nysgjerrigheten.

 

 

Alle burde få sett de. Da tenker jeg på de litt større filmene som er fylt til randen av fethet. Cannibal Ferox, Eaten Alive!, The Mountain of the Cannibal God, Ultimo mondo cannibale, The Man from the Deep River, Emanuelle and the Last Cannibals, Cannibal Apocalypse, Massacre in Dinosaur Valley osv. Hvor gode disse filmene er kan kanskje diskuteres, for jeg er nærmest ukritisk når jeg setter på eldre exloitationfilmer, men at de er dødsfete finnes det ingen tvil om i mine øyne

Endret av Jack Burton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan si meg enig i Ferox og Holocaust-filmene, men de er jo klassikere, resten er jeg mer skeptisk til. :p

 

Du er skeptisk til Eaten Alive!, The Man from the Deep River, Ultimo mondo cannibale og The Mountain of the Cannibal God? Haha, fy faen. Du ass. Jeg kan skjønne din skepsis til Emanuelle and the Last Cannibals, Cannibal Apocalypse og Massacre in Dinosaur Valley da disse nok er mest for spesielt interesserte, men heg sliter med å skjønne at noen som liker Cannibal Ferox kan være skeptisk til Eaten Alive!, The Man from the Deep River, Ultimo mondo cannibale og The Mountain of the Cannibal God. Disse filmene burde jo være midt i blinken for folk som liker nevnte Cannibal Ferox.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...