Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

 

 

Og gutter, det få ting som er mer bænkers med denne skreppa enn når mannen har ett velstelt pent akvarium med sunne fisker.

Holder det at jeg lukter fisk nedentil?
Er du sjuk? Fiskelukt er ikke så bra.

 

Og ja, det er ganske creepy å lagre så mye bilder av randoms. Er vel en copyright inne i bildet ett sted også?

Er naivt å tro at ingen lagrer bildene som legges ut, men hadde jo vært kult om det ikke skjedde..

 

Han er ikke sjuk , han er bare svensk......humrer ;)

Lenke til kommentar

Stolt <3

 

har dere noen favorittkarakter(er) fra spill, serier etc.? :-)

Massevis. Tanya fra Red Alert f.eks. Haba haba! Og John Mullins og "Hawk" fra Soldier of Fortune. Deckard Kain fra Diablo-spillene, Ivor og Kyrre fra Ramparts i Heroes of Might and Magic 3, Solmyr fra Tower i samme spill, samt Crag Hack i hvert eneste Might & Magic-spill han dukker opp i. Crag Hack er mann! Ellers har jeg alltid hatt sansen for Mulder og Langley fra The X-Files, Dale Cooper, Denise Bryson, "Hawk", Audrey Horne og The Man from another place i Twin Peaks, og mange, mange andre.

Lenke til kommentar

 

Jeg har time hos tannlegen i neste måned, men han sa han ikke kunne se noe hull. Han sa det var betennelse i tannkjøttet som forårsaket smerten. Dersom det er tilfelle, hjelper det lite å trekke tannen. Dog, jeg har mistanke om at det er hull likevel. Kjennes slik ut, så får få dem til å sjekke igjen når jeg skal dit neste gang.

 

Until then, pain killers for breakfast, lunch and supper. :p

Fikk du antibiotika da?
Nei, skulle jeg det? Han ga meg ingenting. Spurte bare om jeg hadde smertestillende hjemme.

 

Jeg har hørt mye godt om denne tannlegen, men også mye dårlig. Gah, at det skal være så vanskelig med tannleger.

 

Og nå, i tillegg til tannpinen har jeg en oppsvulmet hånd. Au. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...