Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk så mye hat noen LP-plater og vinyler kan lage :hmm: de må virkelig bety mye for noen. Selv nøyer jeg meg med å høre på musikk fra høyttalerne fra PC'n. Krever ikke stort mer, jeg. :laugh:


Sa noen gløgg? *glugg, glugg, gløgg*

Usj, jeg liker bare gløgg hvis jeg har mer mandler og stæsj opp i enn selve væsken.

Lenke til kommentar

Gløgg er mye bedre enn juleøl- og brus, imho. Ha i litt rom og noe opprevet veldig mørk kakao for smakens skyld. mMmm … Snadder!


Tenk så mye hat noen LP-plater og vinyler kan lage :hmm: de må virkelig bety mye for noen. Selv nøyer jeg meg med å høre på musikk fra høyttalerne fra PC'n. Krever ikke stort mer, jeg. :laugh:


Du Nudel, du Nudel … *sukke oppgitt*

Endret av Datasmurf
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Klart jeg har, dro inn julebrus utelukkende fordi vi her snakker om drikke man forbinder med julen. Med andre ord, gløgg, juleøl og julebrus.

Jeg synes fortsatt gløgg er bedre enn noe overprisa gourmet-juleøl jeg har smakt, men det kommer selvfølgelig an på hvordan man lager gløggen.

 

 

Herregud så ræva dette stedet har blitt etter at MacMagnus gikk helt Datasmurf her inne.

 

Jeg tar meg nær av at du bruker meg som et skjellsord, hansegutt.


Og Magnus, vær så snill, kutt ut det med at du prøver hardt å fremstå som en snobbete bedreviter. Vi har nok av dem, vi trenger ikke flere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og Magnus, vær så snill, kutt ut det med at du prøver hardt å fremstå som en snobbete bedreviter. Vi har nok av dem, vi trenger ikke flere.

 

Det ante jeg altså ikke at jeg prøvde på... :ohmy:

 

Sier du dette på bakgrunn av at jeg liker vinyl, selv om jeg ikke har en eneste av dem, og at jeg drikker alkoholsterkt øl til hverdags?

 

Jeg føler meg i alle fall ikke slik. Jeg er samfunnets bunnfall, det er det jeg er.

Lenke til kommentar

 

Det ante jeg altså ikke at jeg prøvde på... :ohmy:

 

Sier du dette på bakgrunn av at jeg liker vinyl, selv om jeg ikke har en eneste av dem, og at jeg drikker alkoholsterkt øl til hverdags?

 

Jeg føler meg i alle fall ikke slik. Jeg er samfunnets bunnfall, det er det jeg er.

Nei, dette har ingenting med at du liker vinyl (jeg elsker vinylplater og setter de over CD-er og lossy digitalfiler) eller at du drikker alkoholsterkt øl til hverdags, mer hvordan du fremstår når du skriver i DNFK.

 

 

 

Du vet at jeg er først i køen i Datasmurf fanclub.

Hvilken av dem? :tease:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...