Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grøt er jo ikke godt.

 

Jeg syns fjordlands ribbe er knallgod, hvis du ser bortfra myk svor så er den utrolig mør og digg :D

 

Kanskje, jeg vet ikke, men jeg har jo sett hvor mye ribbe det er oppi en sånn pakke da. :lol:

 

Har spist opp den på 2,6 jeg stekte på søndag. Ribbedietten. (Spanderte litt og, da.) Får lyst til å lage enda en til helgen.

 

Om ikke annet blir man veldig kjøttsulten av den grøten.

Lenke til kommentar

6908649332.jpg

 

 

HAHAHHA

 

 

Kanskje, jeg vet ikke, men jeg har jo sett hvor mye ribbe det er oppi en sånn pakke da. :lol:

 

Har spist opp den på 2,6 jeg stekte på søndag. Ribbedietten. (Spanderte litt og, da.) Får lyst til å lage enda en til helgen.

 

Om ikke annet blir man veldig kjøttsulten av den grøten.

 

Kjøttsulten blir man av så mangt ;p

Lenke til kommentar

Denne MFS minner meg skrekkelig om en annen formubruker jeg har vært borti.

Berre positive assosiasjonar håper eg? :p

 

 

 

Det kan jeg forstå, problemet er bare at innenfor CD-kvalitet og høyere, er oppløsningen så høy at du uansett ikke merker forskjell.

 

Og som jeg nevnet i et tidligere innlegg (med link til et annet forum), snakket de om at en høykvalitets-LP, nesten ubrukt, ligger under en ordinær CD med tanke på "oppløsning".

Det kan godt stemme, eg er ikkje ekspert på emnet, så eg skal ikkje sette meg på bakbeina. Tenkte meir i dei baner at analoge kjelder kan i teorien ha uendelig høg oppløysing, i motsetning til digitale. I praksis er det nok, som du seier, liten forskjell.

 

Bare for å avslutte LP-greiene:

Her er en rimelig heftig gjennomgang av Analog VS Digital, med gode forklaringer og henvisninger til fakta. Ta en god gjennomgang av artikkelen, det er vel verdt det.

Herre, den var massiv! Las ikkje gjennom heile, men såg ut som det var mykje bra der iallfall.

Endret av medlem-156941
Lenke til kommentar

 

Er ikke så kjøttsulten nå, selv om jeg har spist opp grøten. Føles som jeg har fått en airbag i magen, og har kræsjet.

 

 

Berre positive assosiasjonar håper eg? :p

 

Nuvel, vi kan si det :p

 

Hehe, når jentene ser den, så sier de: "den var slim, da". Jeg har gjennomskuet alt.

 

Neida, sorry mac. Bare en uhøfflig spøk.

 

Har jeg aldri sagt om noe som helst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...