Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

De færreste historier blir morsomme dersom politiet er involvert.

Det jeg tenker også... Det var jo morsomt i den forstand at det er alltid meg det skjer med når jeg er ute og at kjerringa ble sint fordi jeg pratet med kjæresten hennes.

Jeg åk heldigvis ikke inn, men det gjorde hu.

 

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk klikker sånn i fylla. Hun har jo aldri snakket til meg før engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nok fått i meg nok væske. Jeg spiste en kebab og en hamburgermeny og drakk en 1,5 L cola alene.... Jeg blir så sulten når jeg er full.

 

Jeg vet derimot nå hvorfor jeg har så jævlig vondt i hodet. Jeg ble slått i går.

 

 

Jeg gikk å kjefta på han før jeg la meg igjen. For en bitch jeg er.

 

Jeg blir veldig sulten dagen derpå. Noe som ikke er rart, ettersom jeg forbrenner mye kalorier. Blir enda mer eventyrlysten i rusa tilstand heheh.

Lenke til kommentar

Okei. Du flørter med typen til ei kjerring, banker henne opp og så får du henne kasta i fengsel? Og så lurer du på hvorfor hun er sur?!

Du er så dum, du tror jeg er ei hore. Jeg snakket med han! Jeg klina ikke eller tok ikke på han engang. Jeg snakket!

Jeg banket henne heller ikke. Hun slo meg først og jeg la henne ned i bakken. Jeg er så dritt lei av at folk tror at de kan fyre løs på meg fordi jeg går på kampsport, det er ikke sånn det funker. Jeg holdt henne nede helt til dørvakta kom som hadde sett hele hendelsen.

Jeg snakket ikke med politiet eller noe, det tok dørvakten seg av.

 

Jeg blir veldig sulten dagen derpå. Noe som ikke er rart, ettersom jeg forbrenner mye kalorier. Blir enda mer eventyrlysten i rusa tilstand heheh.

Haha, eventyrlysten! Jeg blir også det. Skal utforske byen og sånne ting, og det har jeg jo gjort noen ganger før og..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, eventyrlysten! Jeg blir også det. Skal utforske byen og sånne ting, og det har jeg jo gjort noen ganger før og..

 

Utforske byen? Vi tenker forskjellig typer eventyrlysten. Tenker mer i retning; danse på nattklubb, hooke fast partner for vill dyrisk sex, yppe/ta tak i noen gutter som er i slåsskamp med kompiser (mer som hjelp, da).

Lenke til kommentar

Fortsatt for ungt for min smak.

Minstesøss blir 20 om noen måneder, jeg er ikke interessert i noen som er yngre enn henne. Det blir for creepy. Tidligere har kriteriet mitt vært at de må kunne kjøpe sin egen sprit lovlig, men nå må jeg vel øke den også. 5 år yngre til 15 år eldre. Det får duge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...