Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mjæ, tenner ikke akkurat på asiatiske chicks. :p

 

Spiser en bamse om dagen, burde ikke det holde?

 

Når du har fått et par drinker innabords og damene grinder på fanget ditt samtidig som du har pupper i fjeset så skal det mye til for å ikke bli tent skal jeg si deg :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alikevel, mann. To år! Jeg hadde vært klar til å stikke pikken min i et kumlokk før det hadde gått et halvt.

Du lærer å bli tålmodig når det går rundt 2 år mellom hver gang. :p

 

Gå til lege, ta hormonsjekk, få test på resept, slank av deg noen kg, så skal du se det ordner seg automatisk.

Tror ikke det er noe galt med hormonene mine akkurat, og tror heller ikke at det at jeg slanker meg vil gjøre det lettere for meg å preike med damer eller tenne på damer som ikke tenner meg. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke det er noe galt med hormonene mine akkurat.

Galt og galt fru blom, jeg mener bare utifra det du har sagt om livstilen din på forumet forunder det meg ikke om egenproduksjonen din av testosteron er på nivå med en frisk 50åring.

 

Mens dette ikke i det hele tatt trenger og ha en åpenbar innvirkning på liv/livskvalitet kan jeg banne på at du hadde generelt blitt friskere i fisken og generelt mer energifull/fornøyd med nivåene til en (frisk) 20ish-åring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Breie hofter, bitchtits, uren/kvisete hud, knakende stemme, depresjon.

 

Har man 3 eller flere av disse punktene i en alder av 25+ bør man seriøst vurdere å få sjekket nivået av diverse hormoner.

 

Har man lagt på seg tvilsomme dårlige kost/trening/søvn-vaner over lang nok tid så er det ikke alltid at det i det hele tatt er mulig å rette opp dette kun ved trening og korrekt kosthold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Galt og galt fru blom, jeg mener bare utifra det du har sagt om livstilen din på forumet forunder det meg ikke om egenproduksjonen din av testosteron er på nivå med en frisk 50åring.

 

Mens dette ikke i det hele tatt trenger og ha en åpenbar innvirkning på liv/livskvalitet kan jeg banne på at du hadde generelt blitt friskere i fisken og generelt mer energifull/fornøyd med nivåene til en (frisk) 20ish-åring.

Jeg tror jeg har nok testosteron, for å si det mildt sagt.

Jeg er ganske fornøyd med å ha lite energi, i grunn. Selv om ingen tror på det.

 

Go figure.

 

Breie hofter, bitchtits, uren/kvisete hud, knakende stemme, depresjon.

Har man 3 eller flere av disse punktene i en alder av 25+ bør man seriøst vurdere å få sjekket nivået av diverse hormoner.

Har man lagt på seg tvilsomme dårlige kost/trening/søvn-vaner over lang nok tid så er det ikke alltid at det i det hele tatt er mulig å rette opp dette kun ved trening og korrekt kosthold.

Woop, bare 2. Breie hofter og moobs, w00t.

 

Eller så bare sørger man for at det ikke går så lenge.

Det funker jo også, men jeg tar det som det kommer.

Sikkert karma for at jeg fikk nok før jeg ble kjønnsmoden. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...