Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

En svensk kanal trodde de hadde bilde av syria. Viste seg å være fra assasins creed.

 

Nå var tegningen fra Assasins Creed faktisk av Syria da. Dvs slik man i spillet forestiller seg at det så ut der for noen hundre år siden.

 

Utrolig nok, så har jeg det. Henger litt etter..

 

Noen som har hørt 'gentleman' av psy?

 

Ja. Den er jo skitgammel. Merkelig at teknofil kjører sak om det først nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Nå var tegningen fra Assasins Creed faktisk av Syria da. Dvs slik man i spillet forestiller seg at det så ut der for noen hundre år siden.

 

 

 

Ja. Den er jo skitgammel. Merkelig at teknofil kjører sak om det først nå!

Jaja, sånn kan det gå.

 

Hørte sangen først i dag. Ikke hat meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snip

100% uenig med deg, ser jeg ei berte som går i samme retning som meg sent på kvelden/natten så passer jeg alltid på å gå akkurat så langt bak hun at hun nesten ikke legger merke til meg, snur hun seg dukker jeg fort bak det nærmeste jeg kan hjemme meg bak, og går hun kjappere så går jeg kjappere og sånn at hun ikke føler seg helt alene heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bra gjort av deg Primer4, ensomhet har blitt et stort problem blant unge de siste årene. Det er fint at det er noen som tar ansvar og prøver å gjøre noe godt for samfunnet. Det er ikke alltid mye som skal til for å gjøre noens dag bedre, det holder å vise litt omtanke og medmenneskelighet. Vise at man bryr seg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
100% uenig med deg, ser jeg ei berte som går i samme retning som meg sent på kvelden/natten så passer jeg alltid på å gå akkurat så langt bak hun at hun nesten ikke legger merke til meg, snur hun seg dukker jeg fort bak det nærmeste jeg kan hjemme meg bak, og går hun kjappere så går jeg kjappere og sånn at hun ikke føler seg helt alene heller.

 

Full av Ironie?! ;p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...