Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ufattelig dårlig. Vet ikke om det er så mange andre alternativer, blir jo evt helt ute i Skien. Du må nok pent vente til du blir 20 ja :)

Jeg bor i Skien. Men det er greia at det ikke er noen steder jeg kommer inn der. Kommer inn på Glasshjørnet men der er mannfolka så creepy.

Så må nok bare vente ja :) Skal jo uansett ut en tur, men torden.. Ja..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bor i Skien. Men det er greia at det ikke er noen steder jeg kommer inn der. Kommer inn på Glasshjørnet men der er mannfolka så creepy.

Så må nok bare vente ja :) Skal jo uansett ut en tur, men torden.. Ja..

 

I see, er ikke noe vits å prøve selvom du er jente :p Lenge siden jeg har vært i Skien, henger vanligvis på Park/Jimmys når jeg først er hjemme. Husker at det var et sted som het oppned i Skien der det var 18 års-grense.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I see, er ikke noe vits å prøve selvom du er jente :p Lenge siden jeg har vært i Skien, henger vanligvis på Park/Jimmys når jeg først er hjemme. Husker at det var et sted som het oppned i Skien der det var 18 års-grense.

OppNed er lagt ned for 1 år siden mener jeg. Har kommet inn på Mets flere ganger og kommet inn på Park, men jeg ser jo at alle andre er noen år eldre enn meg. Funker ikke så bra når venninnene mine er 20+ og jeg er 19 bare. Eller fyller 19..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...