Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så er det greit å dra et sted hvor man føler at det man gjør har en hensikt og kanskje lærer mye om seg selv som person, i stedet for å stå bak ei kasse og smile falskt til alle kundene som er innom.

 

Kan selvfølgelig studere videre, men er militæret etter min mening verdt et år av livet ditt?

Ja.

Lenke til kommentar

Det anbefales om du gir en god innsats. Om du går rundt og sutrer, anbefales det at du skyter deg selv isteden.

gikk du i militæret?

 

Men så er det greit å dra et sted hvor man føler at det man gjør har en hensikt og kanskje lærer mye om seg selv som person, i stedet for å stå bak ei kasse og smile falskt til alle kundene som er innom.

 

Kan selvfølgelig studere videre, men er militæret etter min mening verdt et år av livet ditt?

Ja.

hvis jeg skulle tatt for eksempel ingeniørutdanning i militæret, er det like bra som ved ntnu?

Lenke til kommentar

gikk du i militæret?

 

 

hvis jeg skulle tatt for eksempel ingeniørutdanning i militæret, er det like bra som ved ntnu?

 

Sett at du får en treårig ingeniørutdannelse i forsvaret kan du jo muligens ta en master på NTNU etterpå uansett hvordan nivået måtte være på skolen du tar ingeniørutdannelsen via forsvaret på. (Noen må gjerne rette på meg om dette ikke er mulig på NTNU nå. Det var det før i tiden).

Lenke til kommentar

Ville vel heller fått meg en jobb, og tjent inn en del penger, enn å dra i militæret med en dagslønn på 100 kroner.

Med mindre man bor hjemme eller får en usedvanlig godt betalt jobb for alderen er det ikke sikkert det er så mye å tjene på det. Man får 90,000, i løpet av en periode praktisk talt helt uten egne utgifter. 80,000 om man tar utdanning der også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...