Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer det en Bruce Lee-blåkopi i kun Manchester U-trøye, og sier "moon of my moon, youre my moon-moon", så hadde du vært på han fortere enn du kunne sagt "HAIYA"

Treningsdrakten min er blå og hvit. Kampsport - hadde han dukket og med sort belte og sagt youre my moon. Så hadde jeg spurt om vi skulle sloss litt.

Lenke til kommentar

Hva om han hadde sunget Blue Moon, Snurreleif.

 

MINDFUCK ELLER!?

 

Tough one, men han hadde vel dratt noen Kalle Drogo sitater og håvet inn.

 

 

Treningsdrakten min er blå og hvit. Kampsport - hadde han dukket og med sort belte og sagt youre my moon. Så hadde jeg spurt om vi skulle sloss litt.

 

Røde Sonja, er det deg?

Lenke til kommentar

Nada atm, med mindre foreldrene mine har noe liggende i huset, som jeg ikke har lagt merke til.

Om ikke så kjøper jeg bare utstyr.

Trenger gjerne en bryggemetode. Den enkleste måten å gjøre det på er å brygge kaffe litt sterkere enn vanlig og lage isbiter av det, smekke dem i en blender med iskrem, melk, sjokolade, whatever. Funker sweet, og minner om 50-kroners-frappuccino. Bare bedre.
Lenke til kommentar

Lag kaffe. Kryp under dyna inntil typen (med kaffe til han og). Profit?

Du skal ikke se bort ifra at det hadde vært en veldig god ide, sånn bortsett fra at det ikke er noen kjæreste under dynen min. Han er på jobb, og har forlatt meg med kalde dyner og kald seng. Very sad. Heldigvis siste nattevaktuken hans før han blir flyttet over på dag. SO SOON, NO MORE COLD BEDS!
Lenke til kommentar

Om det kommer regn sverger jeg jeg skal kaste av meg så mye klær som mulig (uten at det blir uanstendig/for kaldt) og danse barnehage-versjonen av norsk folkedans. Herregud jeg vil ha ett skikkelig regnskyll. HEFTIG regnskyll. Få bort den jævla isen som gjør at jeg er innestengt.

Lenke til kommentar

Dere suger faktisk litt balle, begge to. HVA MED LITT POSITIVITET? Frisk bris og bitende kulde vekker sjelen til live på en måte lite annet kan gjøre. Varme gjør deg sløv, men den bitende kulden gjør at du våkner til og er klar for en DAG. En dag du kan fylle med ALT. Ok,skole og jobb for det meste, men etter det!

 

Jeg kan få det til å regne på deg.

Make it hail.

 

Edit: Lyger forøvrig så det renner av meg, jeg er som en penis i kulden, får bare lyst til å krype inn i meg selv når det er kaldt.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Dere suger faktisk litt balle, begge to. HVA MED LITT POSITIVITET? Frisk bris og bitende kulde vekker sjelen til live på en måte lite annet kan gjøre. Varme gjør deg sløv, men den bitende kulden gjør at du våkner til og er klar for en DAG. En dag du kan fylle med ALT. Ok,skole og jobb for det meste, men etter det!

 

STFU eller skaff deg en jobb som er utendørs i kulda og ikke inne med så mye varm deilig drikke du bare orker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...