Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så folkens, hvor langt er for langt når det kommer til videoer i nyhetsreportasjer for nettaviser for dere?

Redaktøren min vil ikke ha mer enn 1,5 min maks, mens jeg ikke klarer å lage en interessant video på under 2 min 50 sek, og synes selv det er for lite og argumenterer stadig vekk for å få lage 5 minutter lange snutter.

Det hjelper ikke å vise ham at alle de videoene jeg har laget det siste året som har vært på 5 minutter eller mer er de som har blitt sett flest ganger, og de på under 2 minutter er de som er sett minst.

 

Chocolate-Monster, slår deg. 15 min (fra kvart på syv til syv), og jeg dør på jobb nå. Skal traske rundt på en skole i et par timer snart også. :| Hadde håpet på en rolig dag hvor jeg kunne høre på musikk og skrive om været, men den gang nicht.

Lenke til kommentar

Såå trøtt. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve dagen. Kjennes ut som det er mandag. Hvorfor kan ikke jeg like kaffe sånn som alle andre? :(

Fordi du ikke drikker skikkelig kaffe. Eventuelt er det ikke særlig vanskelig å lage søte kaffedrikker som mocca og latte, eventuelt diverse iskaffer.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...