Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det trist og småskummelt?

Jeg synes det er ganske trist når store mennesker samler seg og tar livet av seg, fordi de tror verden går under. Greit nok at de tar valget, men har jo skjedd flere ganger før at slike grupper består av barn og generelt hjernevaska folk.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er ganske trist når store mennesker samler seg og tar livet av seg, fordi de tror verden går under. Greit nok at de tar valget, men har jo skjedd flere ganger før at slike grupper består av barn og generelt hjernevaska folk.

Etter min mening er det helt greit. Enda en måte å utrydde mennesker med lav intelligens på.
Lenke til kommentar

Vel, jeg antar at flere av barna ikke har noe valg når de er så små som noen av de er. Da nytter det ikke å si til dine hjernevaskede foreldre at dette bare er tull.

 

Er det teit av meg å spørre ei jente i klassen om vi skal kjøpe julegave til hverandre?

Er ikke noe spess mellom oss ellers, bare at vi gode venner (og jeg liker hu godt) men det er kjekt å gi til hverandre :)

 

Eller blir det for teit? :hmm:

Go for it, alltid koselig. Kanskje litt sent, men ...

Lenke til kommentar

Er det teit av meg å spørre ei jente i klassen om vi skal kjøpe julegave til hverandre?

Er ikke noe spess mellom oss ellers, bare at vi gode venner (og jeg liker hu godt) men det er kjekt å gi til hverandre :)

 

Eller blir det for teit? :hmm:

Om det er sånn at du liker hun godt så bør du kanskje si ifra om det først! Ellers så er det litt seint nå da, rekker jo ikke å finne noe artig innen julaften, i så fall bør det kanskje heller bli nyttårsgaver. Er gøy å gi gaver til venner men da pleier jeg gjerne å bestille noe og da tar det litt tid.
Lenke til kommentar

 

"The current baktun I13th)" og 21.12.12 markerer enden på den trettende baktun og starten på den fjortende.

"This also marks the beginning of the 14th baktun, as such a term is usually used among Mayanists."

Jada, skjønte det. Trodde bare du mente at vi skulle avslutte baktun 13 og gå over til 14, som blir feil.

 

Blir som "19ende århundre", som var fra 1801 til 1900. Og ikke det samme som 1900-tallet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...