Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gambling er løsningen.

Heller en del av problemet.

 

Jeg tenkte noe mer i retningen av sosialhjelp eller lignende. Skjønner ikke hvorfor Norge og nordmenn generelt er så ivrige etter å støtte alt og ingenting utenfor landets grenser mens jeg må gå sulten. Jeg har 63 kroner, det skal holde i ti dager. Jeg kan i det minste skryte på meg å ha levd under fattigdomsgrensa.

Lenke til kommentar

Heller en del av problemet.

 

Jeg tenkte noe mer i retningen av sosialhjelp eller lignende. Skjønner ikke hvorfor Norge og nordmenn generelt er så ivrige etter å støtte alt og ingenting utenfor landets grenser mens jeg må gå sulten. Jeg har 63 kroner, det skal holde i ti dager. Jeg kan i det minste skryte på meg å ha levd under fattigdomsgrensa.

 

1/3 av statsbudsjettet går til folk som ikke jobber, så ikke klag på at vi ikke bruker penger på dem. Finn deg en jobb!

Lenke til kommentar

Irriterende at siden jeg er elendig i matte. altså jeg sliter enormt med det er jeg dømt til og få ener i matte vistnok, men jeg vil ellers gå greie karakter. Vil dette da si at siden jeg sannsynligvis får en i matte på vitnemålet fra vg1 (går service og samferdsel) vil jeg da ikke kunne søke meg på IKT andre året f.eks?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...