Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg ikke som en universitetsstudent når folkene som skulle lese samme teksten som meg ikke har gjort det, og jeg sitter og gjør all jobben. Dette er jo VGS om igjen. Cunts.

Skrevet

^ Dette er grunnen til at gruppearbeid suger max.

Egentlig enig, men dersom man kan velge hvem man skal være på gruppe med, så er det ikke noe problem. I hver klasse, så pleier det å være en man kommer godt overens med, som samtidig er utrolig flink og jobber hardt. Da er gruppearbeid en stor fordel. Men med en gang man blir flere enn to, da øker risikoen for at arbeidsbelastningen blir veldig skjev.

Skrevet

Si ikke det, i Tyskland er en svært vanlig drink 50/50 øl og Cola. Det smaker like ekkelt som det høres ut som.

Ja han sa det ikke var så vanlig i Norge bare. Absolutt villig til å prøve det, for jeg er ikke så ekstremt fan av øl. Spesielt ikke hansa som de har på tank der.

Skrevet

Føler meg ikke som en universitetsstudent når folkene som skulle lese samme teksten som meg ikke har gjort det, og jeg sitter og gjør all jobben. Dette er jo VGS om igjen. Cunts.

Velkommen til slackerverden.

Skrevet

Må være lenge siden jeg var innom her, tråden hadde jo forsvunnet fra "Mine innlegg"...

Regner med at dere har glemt meg også :p

Kan ikke glemme deg, vet du. ;)

Forøvrig gleder det meg over at tiramisuen min ble så godt mottatt på jobb. Og som vanlig blir jeg bedt om å lage den for folk, men i stedet gav jeg de bare oppskriften. Det er ikke noe kunststykke å lage akkurat, går jo unna på et par timer. :p

Skrevet

Et par timer regnes ikke som timesvis, og stort sett så gjør man jo det når man venter gjester. Styrer og steller med middagen i alle fall, og det er null stress å tilberede middagen samtidig som desserten, så lenge du har plass nok på kjøkkenbenken i alle fall.

Skrevet

Pakker er alltid koselige :) Hva var det i den?

Sjokoladeplater, et kort og et lite sminkesett. Ser for meg at han var veldig usikker da han plukka ut sistnevnte :p

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...