Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet.

Men bare vent. En av dagene skal jeg klare å overtale anfall til å la oss ha en sekskant med fire andre jenter og meg.

Kan kansje være behjelpelig med ei om jeg får være med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det strengt talt Tilslørt Bondepike i entall?

Jeg vet ikke hvilken nisse som har gitt deg et rykte for det innlegget, men det er riktig det Romis sier. Tilslørte Bondepiker :nei2:

Så du mener det heter "én tilslørte bondepiker"? Greit nok at det i 9/10 omtales i flertall, men om du omtaler én, og kun én, burde det vitterlig bli "én tilslørt bondepike".

Noe annet strider mot all fornuft.

Skrevet

Also: Gud hvor jeg hater programmer som vil innstallere hundre forskjellig toolbars og møkk som standard. Heldigvis har jeg lært meg å bruke custom installation for lenge siden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvilken nisse som har gitt deg et rykte for det innlegget, men det er riktig det Romis sier. Tilslørte Bondepiker :nei2:

Tro det eller ei, men det var et spørsmål. Jeg er ikke sikker, selv om Tilslørt Bondepike høres langt mer korrekt ut. Men det kan være slik som med livmor, som ikke blir livmødre i flertall men livmorer.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Gratulerer med navnedag.

:)

Skrevet (endret)

Kvinner burde vise enda mer hud enn de allerede gjør spør du meg. Ikke unger da. Har sett det finnes g-streng i størrelse 8 år og sånn. Det blir bare feil på så mange nivåer.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...