Bytex Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Jeg har morsomt slim som jeg leker med. Veldig artig. Pervo.
Mchansern Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Jeg har vondt og er sulten. Det hadde vært gøyere om du skrev i DNFK hver gang du IKKE hadde vondt og følte deg sulten.
Heddy Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Ikke tolk ting på ekkel måte. Slim er artig.
sykkeliten Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 (endret) Jaaa.. Slim er veldig artig ,når man ikke er forkjølet da. Har brukt en del pakker med cleenex de siste 10 dagene. Husker jeg hadde sånn slim på boks da jeg var liten,jeg likte den,men modern som fant slim på badet(jeg klissa inn hele speilet) likte det ikke. Endret 9. september 2012 av sykkeliten
Muggkaare Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Elsker å bruke snørr som glidemiddel. Naturen er så fantastisk i hvordan vi kan bruke absolutt alt til noe. <3
Slimda Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Ikke tolk ting på ekkel måte. Slim er artig. Hysj da!
Datasmurf Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Det hadde vært gøyere om du skrev i DNFK hver gang du IKKE hadde vondt og følte deg sulten. Trodde du hadde ignorert meg. Du og du. Men greit. Jeg er mett og har ikke vondt.
Nopros Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Nettopp hjemme etter å ha jobbet 14 timer i strekk. hashtag såsliten, yolo. Natta. 1
settings Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 to små å faen opplevelser: 1: har brått 15 oppgaver jeg ikke har huska, og jeg husker bare halvparten av det læreren forklarte om det. 2: bakhjulet på moppa til brodern er skjevere en gutta fra oslos vestkant. Sårryazz, kanke gi bort ting som ikke er mine. Hvorfor ikke? enten gir du meg brownies eller så svarer du på hva boyle-mariottes lov er.
Heddy Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Hvorfor ikke? enten gir du meg brownies eller så svarer du på hva boyle-mariottes lov er. Umm.. Den har noe med trykk å gjøre? Eller noe sånt.
settings Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 (endret) satt meg fast på spm nr en jeg (boyle er to) er fint med en bok som har en tekst som refererer til bildet under med bokstavutrykk, mens på bildet er det tall... e: ferdig med nr 1. på god vei med to boyle-mariottes lov er P*V=K der P=trykk, V=volum og K =konstant «ved konstant temperatur er volumet av en innestengt gassmengde omvendt proporsjonalt med trykket.» nå må jeg bare finne på en ligning som viser funksjonen. dvs = p1*v1 = p2*v2 = p3*v3 det var toern også, da må jeg bare kopiere den ut herfra. Endret 9. september 2012 av settings
Lycantrophe Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Man regner selvfølgelig med bokstavuttrykk.
Anvlaibar Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Oppskrift på Ostesmørbrød: 1 skive loff 4 skiver ost 2 skiver skinke Masse grillkrydder XD Smør Dander de ulike bestanddelene på brødskiva. Osten skal selvfølgelig på toppen :-P Sett deretter kreasjonen inn i mikrobølgeovnen og la den stå i ~40 sekunder på full effekt. Bon Appetit! ;-P
settings Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Man regner selvfølgelig med bokstavuttrykk. teksten refererte hele veien til bildet, med bokstavutrykk for alt som skulle ilustrere, men bildet var med tall for eksempel Pam (atmosværetrykk), mens på bildet sto det P1
settings Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-5zSEJMNYhE&feature=related poster filmer av deg selv nå?
Sidious Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 (endret) Ai, svarte f*** så kaldt det var i stua i dag. :| Endret 10. september 2012 av Sidious
Eplefe Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Overraskende tørt og varmt ute. På den andre siden er klokken ikke halv syv en gang. Jeg er sikkert bare oppe før været.
settings Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 jeg gråter innvendig mens jeg fornekter meg fra å sove videre
Anbefalte innlegg