Muggkaare Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Herregud! Sover på sofaen hos ei venninne, og våkner av at noen står over meg. Da er dette henne som faktisk går i søvne. Hun står sånn litt, og går tilbake til soverommet. Jeg dør litt, og slapper så av før jeg merker at hun står bak meg, og på toppen av det hele flikra det jævla lyset i gangen samtidig. Faen meg skumleste jeg har opplevd siden krigens dager. 1
settings Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 jeg er våken klokka 8 på en SØNDAG!?!?!?
Sidious Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Nå for tiden våkner jeg automagisk kl. åtte om morgenen selv om jeg vil sove lenger.
Sidious Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Jo, tja...ikke så moro når det er helg, noe du selv konstaterte.
Eplefe Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Har jobb klokken elleve, jeg, så må være våken på et fornuftig tidspunkt.
settings Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 venter til det blir litt varmere, så SKAL dritten fungere.
Heddy Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Faen meg skumleste jeg har opplevd siden krigens dager. Det var skrekkfilmverdig. Høres ut som noe jeg kunne gjort og. 1
Slimda Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Herregud! Sover på sofaen hos ei venninne, og våkner av at noen står over meg. Da er dette henne som faktisk går i søvne. Hun står sånn litt, og går tilbake til soverommet. Jeg dør litt, og slapper så av før jeg merker at hun står bak meg, og på toppen av det hele flikra det jævla lyset i gangen samtidig. Faen meg skumleste jeg har opplevd siden krigens dager. Fy faen, det der høres creepy ut.
Datasmurf Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Indeed. Våkna tidlig selv. Antar det er er greit nok å prøve å få døgnrytmen på greip denne uka, siden jeg skeier ut i Spania neste uke.
Eplefe Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Jeg hadde ikke råd til spaniatur da jeg var NAV-klient. Åpnevakt i dag og i morgen, så seminar fra fire til seks i morgen kveld. Jeg hadde et liv en gang.
Datasmurf Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Vel, 1/3 av det jeg får i løpet av en måned gikk med til å betale for flyturen, men har jo leilighet der, så går jo greit. Blir flott med en uke i litt - for håpentligvis - varmere og mindre vått vær. Og så skal vi en "svipptur" til Gibraltra og Sevilla. Woop. ^^
Bytex Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Jeg hadde ikke råd til spaniatur da jeg var NAV-klient. Åpnevakt i dag og i morgen, så seminar fra fire til seks i morgen kveld. Jeg hadde et liv en gang. Jeg har kommet frem til at å være på jobben er "mitt liv". Så om jeg ikke gjør noe spesiellt når jeg har fri gjør egentlig ingenting.
Shikaru Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 hva jobber du som Bytex? og hva ska folk gjøre på en søndag? det er visst hurling kamp i dublin her i dag ellerno så hele byen er visst tom.
Bytex Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 (endret) Hovedpoenget er at jeg jobber 3-skift, så jeg har aldri en fast tid å være hjemme på. En uke dag, en uke ettermiddag, en uke natt. Så uansett når på døgnet er jeg alltid på jobb en eller annen uke. Føles ikke som om man har så mye annet enn jobben da. Kompiser med "vanlige 9-4 liv" er vanskelig, fordi jeg enten er på jobb, sover, eller er trøtt når de er aktive. Endret 9. september 2012 av Bytex
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Høres helt ypperlig ut. Jeg flytter inn på sofaen din Bytex, så skaffer du meg jobb der?
Deadringer Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Jeg hater når planer blir sabotert pga maskiner og/eller kabler som slår seg vrang.
Bytex Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Går vel greit så lenge vi jobber forskjellige skift, Anfall
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Går vel greit så lenge vi jobber forskjellige skift, Anfall Spesielt om dere får 1k per natt for å dele rom av Statoil. Det var vel det som var prisen de forlangte?
Anbefalte innlegg