Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud! Sover på sofaen hos ei venninne, og våkner av at noen står over meg. Da er dette henne som faktisk går i søvne. Hun står sånn litt, og går tilbake til soverommet. Jeg dør litt, og slapper så av før jeg merker at hun står bak meg, og på toppen av det hele flikra det jævla lyset i gangen samtidig. Faen meg skumleste jeg har opplevd siden krigens dager.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Sover på sofaen hos ei venninne, og våkner av at noen står over meg. Da er dette henne som faktisk går i søvne. Hun står sånn litt, og går tilbake til soverommet. Jeg dør litt, og slapper så av før jeg merker at hun står bak meg, og på toppen av det hele flikra det jævla lyset i gangen samtidig. Faen meg skumleste jeg har opplevd siden krigens dager.

Fy faen, det der høres creepy ut.

Skrevet

Jeg hadde ikke råd til spaniatur da jeg var NAV-klient. Åpnevakt i dag og i morgen, så seminar fra fire til seks i morgen kveld. Jeg hadde et liv en gang.

Skrevet

Vel, 1/3 av det jeg får i løpet av en måned gikk med til å betale for flyturen, men har jo leilighet der, så går jo greit. Blir flott med en uke i litt - for håpentligvis - varmere og mindre vått vær. Og så skal vi en "svipptur" til Gibraltra og Sevilla. Woop. ^^

Skrevet

Jeg hadde ikke råd til spaniatur da jeg var NAV-klient. Åpnevakt i dag og i morgen, så seminar fra fire til seks i morgen kveld. Jeg hadde et liv en gang.

Jeg har kommet frem til at å være på jobben er "mitt liv". Så om jeg ikke gjør noe spesiellt når jeg har fri gjør egentlig ingenting.

Skrevet (endret)

Hovedpoenget er at jeg jobber 3-skift, så jeg har aldri en fast tid å være hjemme på. En uke dag, en uke ettermiddag, en uke natt. Så uansett når på døgnet er jeg alltid på jobb en eller annen uke. Føles ikke som om man har så mye annet enn jobben da.

Kompiser med "vanlige 9-4 liv" er vanskelig, fordi jeg enten er på jobb, sover, eller er trøtt når de er aktive.

Endret av Bytex
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Høres helt ypperlig ut. Jeg flytter inn på sofaen din Bytex, så skaffer du meg jobb der?:D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...