Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parkeringsvakter er hyggelige folk. I alle fall de som er ansatt i kommunen.

Det har du muligens rett i. De kommunale parkeringsvaktene jeg har vært borti har faktisk vært helt greie folk. Greit, de har en jobb å gjøre, men de har ikke vært verken sadistiske eller på andre måter rasshøl. De privat ansatte derimot er noe helt annet.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en del kontakt med kommunale parkeringsvakter. De forsøker gjerne bare å få folk til å flytte bilene sine fremfor å slenge ut bøter. Av og til i alle fall, om bilene ikke har stått der lenge eller bare står på Parkering Forbudt og ikke på Stopp Forbudt e.l.

Skrevet

Det er ei dame som skriver dritt om bestemora mi på facebook. Drittkjerring.

Leave her to me...

Navn+adr, 20k under det store hespetreet by midnight.

:D Hespetre... Jeg er sjøttsj a komiker.

Skrevet

Om man først skal dø, hvorfor ikke dø med stil liksom?

Ja, men klarer ikke bestemme meg om bildet er ekte eller fra et spill på mobilskjerm.

Alle tre på bildet ter seg akkurat som i visse spill.

Skrevet

Leave her to me...

Navn+adr, 20k under det store hespetreet by midnight.

:D Hespetre... Jeg er sjøttsj a komiker.

Haha ^^ Men seriøst, hun er gal da. Voksen dame. Hun får absolutt alle i mot seg da.

Skrevet

Er det teit å legge til en i spansk klassen som venn på Face? Jeg kjenner hu ikke sinnsykt men har gått i spansk klasse med hu i over et år..

Lurer bare på om hu vil tro sånn "wtf, hvem er dette? og hvordan fant han meg??" :p

Skrevet

Hvordan håndterer granma' det?, blir frekkasen eid?

Bestemor har dessverre vært død i ti år. Men hun hadde nok takla det på en fantastisk måte!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...