Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ennå ikke funnet en alkoholholdig drikke som jeg frivillig ville valgt å drikke for nytelsens skyld.

Men det stopper deg ikke fra å fortsette å prøve, håper jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaken er som baken. Delt og i noen tilfeller stinker den.

Jeg vil gladelig motbevise meg selv. Jeg skal si ifra den dagen jeg finner drikken som smaker ordentlig godt. Da kan jeg like greit si farvel også, for da ender jeg sannsynligvis opp som alkoholiker...

Skrevet

Men det stopper deg ikke fra å fortsette å prøve, håper jeg?

Jeg stopper aldri. Selv om jeg drikker noe som ikke smaker godt, så ender jeg alltid opp med en god følelse uansett... Etterfulgt kommer en litt dårligere følelse.

Skrevet

Sist helg fant jeg ut at White Russian faktisk var kjempegodt. På pub altså.

Jeg sto i pubben og lurte på hva jeg skulle bestille, for jeg var mett av øl..så dukka Big Lebowski opp i hodet.

Skrevet

Jeg stopper aldri. Selv om jeg drikker noe som ikke smaker godt, så ender jeg alltid opp med en god følelse uansett... Etterfulgt kommer en litt dårligere følelse.

Prøvd jæger?

Skrevet

Don't go chasing waterfalls. Listen to the rivers and the lakes that you're used to

*spille 90-tallsfavoritter og synge for seg selv*

Jeg er så glad leiligheten over er tom for tida.

Jæger er bare godt hvis man har hostesaft-fetish. Eller var det gammel dansk?

Prøv Dr.Nielsen
Skrevet

Derfor jeg ikke liker leiligheter. Kan jo aldri gjøre noe morsomt.

Man veier beliggenhet, pris og areal mot hverandre. Derfor blei det slik det er nå.
Skrevet

Sist helg fant jeg ut at White Russian faktisk var kjempegodt. På pub altså.

Æsj.

Don't go chasing waterfalls. Listen to the rivers and the lakes that you're used to

*spille 90-tallsfavoritter og synge for seg selv*

Åååååååååååååå :love: Men er det ikke "please stick to", og ikke listen to?

Skrevet (endret)

Fisherman shots er jo og digg.

Og tyrkershots er jo fortreffelig og.

edit:

Vodka og melk høres liksom ikke ut som noe lur kombo..men med en dæsj kaffelikør var White Russian godt som faen.

Har bare prøvd med heimbrent og helmelk, husker dog ikke hvordan det smakte, gikk ned ihvertfall.

Endret av Primer4
Skrevet

Åååååååååååååå :love: Men er det ikke "please stick to", og ikke listen to?

Gidd å rette på meg da. Jeg synger som jeg alltid har gjort. Om det er rett eller galt spiller ingen rolle. Jeg synger fremdeles "please 'scuse me while i kiss this guy" av Jimmy hendrix
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...