Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun er nok dau ja, dessverre. Er kjipt når sånt skjer, men enda kjipere at ingen reagerte når de tydeligvis hørte hyl og skrik.

 

Det er lett å si, men f.eks. her jeg bor (baksiden av Bergen sentrum) er det jævlig mye skriking og hyling i helgene uansett. T.o.m skyting innimellom. Jeg ringer ikke til politiet hver gang jeg hører noe slikt.

Lenke til kommentar

Media klarte nettopp å dra Utøya-saken inn i den nåværende forsvinningssaken i Oslo og. Og nå som det hadde roet seg...

Det ER jo faktisk ganske sjukt og fælt for familien å miste to barn på slikt tragisk vis da. Ikke så rart at det blir nevnt akkurat.

 

Edit: Jeg hører forresten også fæle skrik om natta nesten hver eneste natt til lørdag og søndag. Har slutta å reagere på det, er så vanlig. Og jeg bor jo ikke i Oslo en gang.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Edit: Jeg hører forresten også fæle skrik om natta nesten hver eneste natt til lørdag og søndag. Har slutta å reagere på det, er så vanlig. Og jeg bor jo ikke i Oslo en gang.

Hører også det og jeg bor ikke i fauske en gang.

 

Edit: ikke så mye skudd da.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

når jeg bodde i kjøpenhavn en stund så hørte jeg ikkeno sjøl, men leste om det i avisa dagen etterpå ellerno. bodde så langt unna alt sånt. :p i japan hørte jeg ingenting heller og da bodde jeg ganske sentralt i tokyo. ingen av stedene var fancy ellernoe sånt.

 

kanskje jeg bare har vært heldig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...