Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har tydeligvis ikke vokst opp på bygda utfor trondheim.

Hvor?

Nord, men i henhold til diskusjonen spiller det liten rolle, mer eller mindre like latterlig rus-kultur helt fra Orkdal til Kvithammer og videre til Steinkjer.

 

Men har intrykk av at det er litt greiere akkurat i trondheim sentrum/helt i nærheten av trondheim, hvor de ikke har en like sterk HB kultur i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Nå var jo Orkdal på toppen av antall narkomane i forhold til antall innbygger på 80-tallet. Så sank det, men nå er det på vei opp igjen og bekymrede mødre spammer lokalavisa med leserbrev om at barna deres tar amf og røyker hasj og at sistnevnte er så mye farligere enn alt annet etc.

Jeg ser meg snart nødt til å opprette et pseudonym for å kunne delta i debatten uten å få pes for det i avisa. Prøve å opplyse idiotene litt om hasj om ikke annet. "Røyker du hasj, dør du." ser ut til å være en vanlig oppfatning blant knølene i nedslagsfeltet vårt.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke hasjen som er problemet, Godt mulig du hadde blitt overrasket over hvor mange av de kidsa som går rundt med sterkt reduserte neseben av all snortinga.

 

Er som han fra bromstad billionaires ( :p ) sa i det ene intervjuet, hvordan fjorten/femtenåring gidder og bruke 200 spenn på og drikke seg dritings når han kan løpe rundt påtent i nesten 2 døgn på en kvarting til 100kr

Lenke til kommentar

Amfetaminbruk blandt ungdom er så ufattelig dumt. De veit virkelig ikke hva de driver med.

 

Har prøvd det selv, men da var jeg godt opp i tjueårene. Merket jo umiddelbart at dette ikke var bra for kroppen, så jeg slutta med den dritten der. Hvordan folk klarer å bli avhengig er et mysterium.

Lenke til kommentar

Amfetaminbruk blandt ungdom er så ufattelig dumt. De veit virkelig ikke hva de driver med.

 

Har prøvd det selv, men da var jeg godt opp i tjueårene. Merket jo umiddelbart at dette ikke var bra for kroppen, så jeg slutta med den dritten der. Hvordan folk klarer å bli avhengig er et mysterium.

 

Kjenner til at folk har brukt det kalkulert i forbindelse med eksamen og slikt. Det har visst funket bra.

Lenke til kommentar

Kjenner til at folk har brukt det kalkulert i forbindelse med eksamen og slikt. Det har visst funket bra.

Trenger nok ikke være så ille om man holder det på kanskje en 50mg om dagen (sånn at man får sove osv.) om man sliter med konsentrasjonen.

Edit* Samt. får tak i minst 80-90%+ rent

 

Men klarer ikke se hvordan et skikkelig solid kosthold samt noen kaffekopper iløpet av dagen ikke funker minst like bra.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...