Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet

#NORDNORGE! FUCK YEAH!

Ikke umulig, har aldri vært særlig langt nordover. Er på tide.

Laksevåg!

Og hva skal vi der? :p
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen sikre måter å betale for dyrere ting kjøpt på finn.no?

Vurderer å kjøpe brukt kamera, får mye mer for penga, men det jeg vil ha er i trondheim, så da må det nesten sendes, og greit å vite at ikke penger er forhåndsbetalt hvis det skulle vise seg at det er feil/mangler som ikke er beskrevet. Jeg er nok litt for realistisk til å tro at sånnt aldri skjer, selv om jeg tviler her mht. at han ihvertfall har beskrevet tilstanden ganske bra.

Skrevet

Fant akkurat ut hvordan jeg kunne får brukt den selv om det ikke ble linket fra annonsen, noe kronglete å finne egentlig, burde vært automatisk lagt opp for muligheten på alle annonser.

Men thanks.

Skrevet

Fant akkurat ut hvordan jeg kunne får brukt den selv om det ikke ble linket fra annonsen, noe kronglete å finne egentlig, burde vært automatisk lagt opp for muligheten på alle annonser.

Men thanks.

Pleier å ligge i annonsen. Huh.

Skrevet

Laksevåg!

Husker ikke lengre hva som var mine argumenter utover at både jeg og Daniels holder hus i den bydelen.

På en mer seriøst side; om du ikke har vært i Nord-Norge før, og fortrinnsvis hadde tenkt å kjøre bil i Norge, så er Nord-Norge ganske fint om sommeren.

Skrevet

Er det sløvt å oppdage at man har hatt 50% skattetrekk så langt i år, i dag?

Litt. Men det er jo en veldig fin overaskelse å få mtp din økonomi i sommer!

Skrevet

Laksevåg!

Husker ikke lengre hva som var mine argumenter utover at både jeg og Daniels holder hus i den bydelen.

På en mer seriøst side; om du ikke har vært i Nord-Norge før, og fortrinnsvis hadde tenkt å kjøre bil i Norge, så er Nord-Norge ganske fint om sommeren.

Spesiellt hvis du liker at skogen henger halvveis uti veibanen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...