Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hvilken anledning?

Bilde? :D

50-års dag. Yay! Egentlig gidder jeg ikke gå og ta bilde av de nå, sitter for godt :p Den svarte er uten stropper, er "glatt" silke-lignende, polyester? (jeg har virkelig ikke peiling på slikt). Den brune er vanskeligere å beskrive, er ganske mørk brun, har et slags nettin-slør over hele seg. de er ca. like korte. Lars klarer heller ikke bestemme seg. :(

Ingen av delene. Dropp klær. Redd verden.

Hvordan vet du at jeg hadde reddet verden? Tenk om jeg egentlig ser ut som en mammut og veier 300kg? Noe sier meg at pappa ikke hadde blitt så glad.

Skrevet

Hvordan vet du at jeg hadde reddet verden? Tenk om jeg egentlig ser ut som en mammut og veier 300kg? Noe sier meg at pappa ikke hadde blitt så glad.

Men han hadde blitt glad om du var superhot og tynn? Disturbing.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Nei, mente heller at han ikke hadde blitt så glad uansett om jeg droppa klærne, tynn eller ei :p

Skrevet

50-års dag. Yay! Egentlig gidder jeg ikke gå og ta bilde av de nå, sitter for godt :p Den svarte er uten stropper, er "glatt" silke-lignende, polyester? (jeg har virkelig ikke peiling på slikt). Den brune er vanskeligere å beskrive, er ganske mørk brun, har et slags nettin-slør over hele seg. de er ca. like korte. Lars klarer heller ikke bestemme seg. :(

Heller ikke peiling på klesstoffer :p Svart funker jo alltid, men synes brunt er veldig fint, og ikke så oppbrukt :D

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Er ikke noe hjelp å få fra dere mannfolk altså :p

Skrevet

Brunt er fint om du er fin i brunt.

Unnskyld, men...

Duh :p

I motsetning til sort, som alltid er fint, liksom. Det eg mener er, om du er fin i brun så går du i brun siden alle andre kommer til å gå i sort?

Skrevet

I motsetning til sort, som alltid er fint, liksom. Det eg mener er, om du er fin i brun så går du i brun siden alle andre kommer til å gå i sort?

Jada, skjønte egentlig det ^^ Det var bare ganske artig formulert.

Hadde jeg fått velge klær hadde hele 50-årslaget blitt sjokkert

DO IT! De trenger litt drama i hverdagen de og.

Skrevet

Er ikke noe hjelp å få fra dere mannfolk altså :p

Dette kommer nok overaskende på. Men med mindre du kler deg som en uteligger eller lady gaga så gir vi blanke faen i hva dere har på dere så lenge vi får pule.

Skrevet

DO IT! De trenger litt drama i hverdagen de og.

jeg tror likevel jeg lar være. De klæra jeg nille valgt er ikke helt kosher utenfor private settinger.
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Ingen bombe nei, men jeg må jo teste dere litt :p

Skrevet

Men med mindre du kler deg som en uteligger eller lady gaga så gir vi blanke faen i hva dere har på dere så lenge vi får pule.

I have to call BS on this one.
Skrevet

Men med mindre du kler deg som en uteligger eller lady gaga så gir vi blanke faen i hva dere har på dere så lenge vi får pule.

I have to call BS on this one.

Pøh.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...