Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uendelig. Har dusj på jobben.

Helt til sommerferien, for treningssenteret funker fett det.

Duh, poenget må jo være at man skal prøve litt forskjellige steder, ikke ta the easy way out.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sulfuric, tror vi har samme tanke angående amsterdam. :tease:

Dvs du planlegger masse steder å besøke, men det ender med at vi gror fast i amster?

Sounds like a plan

Endret av Sulfuric
Skrevet (endret)

Lol, sette røtter i amsterdam...

Interrail og besøke mange steder eller tatt turen innom et sted og sett masse, vet ikke hva som hadde vært mest gøy i grunn :)

Post listen din multisync

Endret av LithitiumS
Skrevet

Sliter med å finne rekkefølge, har maaaaange mulige. Eneste jeg vet er at jeg skal innom Kroatia, Italia og Frankrike.

Noe dritt med så dårlige togforbindelser igjennom hellas, FYROM, Albania, Montenegro og Bosnia Herzegovina

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Skriver fra en annen pc nå, men på PC-en min går vifta i ett sett når jeg skrur den på. Hva skjer? Har jeg fått virus? Noen som kan hjelpe? :hrm:

Skrevet

Skriver fra en annen pc nå, men på PC-en min går vifta i ett sett når jeg skrur den på. Hva skjer? Har jeg fått virus? Noen som kan hjelpe? :hrm:

Starte den uten batteri?

Skrevet

Kommer det opp noe bilde?

- Ta ut strømkabel og batteri. Prøv å skru den på to-tre ganger. Sett i strømkabel og start den. Skjer det samme?

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

- Ta ut strømkabel og batteri. Prøv å skru den på to-tre ganger. Sett i strømkabel og start den. Skjer det samme?

Bildet kommer ja, og alt er som det skal, men PC-en bråker som et helvete. Det samme har skjedd hver gang.

Skrevet

Bildet kommer ja, og alt er som det skal, men PC-en bråker som et helvete. Det samme har skjedd hver gang.

Kan jo være at det er en del støv inne i pcen. Da må den åpnes og blåses ren...

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Kan jo være at det er en del støv inne i pcen. Da må den åpnes og blåses ren...

Det skal jeg prøve. Takk for tipset. :p

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en eller flere butikker med bra utvalg av te, type løstvekt, i Bergen?

Den på toppen på Galleriet har en del te. Det er den eneste jeg kjenner til.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...