MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 GAH! Hater når jeg skjærer meg under barbering*banne* jaja, *dopapir i trynet* Nå ser jeg smart ut Si meg... hvordan får du det til? Jeg er full av kviser for tiden, og har fremdeles til gode å skjære meg såppas oO Vel ja... jeg laller jeg... Dette jomfru preiket gjorde meg trøtt xD Natta folkens
edge Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 GAH! Hater når jeg skjærer meg under barbering*banne* jaja, *dopapir i trynet* Nå ser jeg smart ut Si meg... hvordan får du det til? Jeg er full av kviser for tiden, og har fremdeles til gode å skjære meg såppas oO Tror dette var en kombinasjon av lite skum og gammelt blad Første gang på mange måneder jeg skjærer meg og.
j-- Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Kos å ha warn =( ? Ja, litt warn er det koselig å ha *gomle pizza og legge inn bilder fra kamera*
Shikaru Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Prøver bare ut en ny avatar jeg lagde raskt av en tidligere tegning
MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Ingen som bryr seg om at jeg laller? =/ Jaja... tusle ensom til sengs...
Anomi Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det er vel ingen som er jomfru her eller er det det? joda, er det.
.sere Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Prøver bare ut en ny avatar jeg lagde raskt av en tidligere tegning Haha, likte den, jeg. ^^
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Laller etter "Bullshit!" jeg. ... Som er veldig snart egentlig...
K.. Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Til vanlig er jeg glad og blid og blir jeg sur er det fordi at strømpen på mitt ene ben bestandig glir mot skoen ned
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det er vel ingen som er jomfru her eller er det det? Joda. ... *rekke opp hånda* Eg er ein ung, rein jomfru! :w00t: Jo, er nok det joda, er det.Kibs. Dette er det foregående, og du reagerer på at folk legger seg? Voldsomt til jomfruer. Jeg er overrasket.
Catkin Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 DAMN! Jeg må også legge meg =/ . Lang dag på skolen i morgen.
b-real Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er jomfru jeg også. just a different kind of virgin
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Kibs. Dette er det foregående, og du reagerer på at folk legger seg? Voldsomt til jomfruer. Jeg er overrasket. Okei, kanskje ikke. Syntes liksom de spratt opp fra alle små kroker.
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Til vanlig er jeg glad og blidog blir jeg sur er det fordi at strømpen på mitt ene ben bestandig glir mot skoen ned Fistel og negerbass. JA!
Anbefalte innlegg