Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vet du om dem? :tease:

oh_you_RE_Masturbational_Motivationals_Dear_Blank-s447x335-180525-535.jpg

Du mente hva jeg skjønte. Han sier han tror K dør før han får halliser fordi han har lest at folk med hjerteproblemer kan øke risikoen for et fatalt infarkt om de går uten søvn.

 

hvem vet, kanskje han har det, det finner han ut av senere

Hvem vet, mulig dere kline vilt? :tease:
Lenke til kommentar

Visste du at strømmen adapterene våre trekker når de forskjellige aparatene våre er av er nok til å varme en hel liten landsby i Afganistan gjennom hele vinteren?

 

Så skru på alt du har av elektronikk så kanskje vi får en hel by av dem til å fryse ihjel!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Visste du at strømmen adapterene våre trekker når de forskjellige aparatene våre er av er nok til å varme en hel liten landsby i Afganistan gjennom hele vinteren?

 

Så skru på alt du har av elektronikk så kanskje vi får en hel by av dem til å fryse ihjel!

 

:!:

 

Visste dere at ribbe er det man lager av asylsøkere som får avslag?

Jævla rasist.

 

Ro deg ned, pass på så du ikke får hjerteinfarkt pus <3

Måtte bare se om det var greit for en mod først :whistle:

Lenke til kommentar

Tripprapport 10 minutter i baconburgerens verden

 

Når: Noen minutter siden

 

Dose: Ca 2 baconburgere. og halv liter pistasjeis.

 

Det hele begynte med at jeg ble sulten, men jeg ville ikke lage meg noe avansert.

Derfor ble stekte baconburgere inntatt oralt ( ca 2 min pause mellom hver av dem).

Jeg kjente en merkelig effekt som kan beskrives som metthetsfølelse, og den har jeg fortsatt.

En liten lykkerus er inni meg nå, som gjør meg helt avslappet. For å makse ut potensialet spiser jeg pistasjeis nå. Den gir meg en merkelig følelse sammen med burgeren, litt rar i maven.

Det blir kaldt nedover halsen, en kaldhet som kommer innenfra og sprer seg i alle retninger rundt halsområdet.

 

Jeg kan anbefale denne rus på det høyeste, men vær klar over bieffektene: metthet.

 

8/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...