Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, waste of time.

Sto opp tidlig, dro på jobbsøkerkurs for å ha noe å fylle dagen med.

Etter en time var jeg ferdig og hadde vist kurslederen at jeg kunne skrive en CV og en søknad.

Ville vært ferdig mye tidligere om han ikke hadde forsvunnet etter en halvtime og jeg bare satt der og venta på'n.

 

Interessant å være på kurs som eneste kursdeltaker også, så jeg dro på senteret etterpå og kjøpte meg en ny og tykk hodepute og satt og så på chicksa som vandra rundt og bytta julegaver o.l. :p

Lenke til kommentar

Interessant å være på kurs som eneste kursdeltaker også, så jeg dro på senteret etterpå og kjøpte meg en ny og tykk hodepute og satt og så på chicksa som vandra rundt og bytta julegaver o.l. :p

Du mener du stalka dem.

 

Nei nå må jeg slutte å sove så lenge!!

Du svarte aldri på om du ville chatte med meg, 15 år gammel jente. :(

Jente?

 

 

 

ææææsj

Lenke til kommentar

Interessant å være på kurs som eneste kursdeltaker også, så jeg dro på senteret etterpå og kjøpte meg en ny og tykk hodepute og satt og så på chicksa som vandra rundt og bytta julegaver o.l. :p

Du mener du stalka dem.

 

Om å stalke er å sitte på en benk mens man myser på bengs som passerer og man egentlig bare registrerer at de ser på en i øyekroken der man sitter på en pute med hodetelefoner på ørene og leser Arto Paasilinna, så sure. Da stalka jeg dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...