Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...

Vurderer å melde meg på vekterkurs trinn 1

Hadde vært kjekt å vite litt om hvordan arbeidsmulighetene er etterpå, men har liksom ikke tid til å undersøke det. (Kurset går på mandag/tirsdag)

Er jo arbeidsledig, og må jo tenke meg om siden det koster litt... men samtidig, ser for meg at det hadde vært et aktuelt yrke for meg.

Skrevet

Må være jævlig nedtur å bli stasjonert på Oslo S for å sjekke billetter hele dagen. Når man ser for seg en actionfylt hverdag med busting av uteliggere og narkiser. Så står du rett opp og ned og får vondt i rygg og bein, og sjekker om folk har betalt billetten sin før de går ned til toget...

Skrevet

Må være jævlig nedtur å bli stasjonert på Oslo S for å sjekke billetter hele dagen. Når man ser for seg en actionfylt hverdag med busting av uteliggere og narkiser. Så står du rett opp og ned og får vondt i rygg og bein, og sjekker om folk har betalt billetten sin før de går ned til toget...

Eller stå utenfor dagligvarebutikker og sjekke sekkene og jakkene til de ansatte etter stengetid. Har hatt noen av de på min jobb (RIMI), og de må stå utenfor døra vår og vente helt til vi har låst oss ut. Nedtur.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...