Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter nå på toget fra Bergen.... ovenfor meg sitter Nyhus sin dobbeltgjenger. Han er heeeeeelt likt bare fra Israel. Skal prøve å ta snikbilde av han. Hel lik!

Kan det være den "snille" tvillingbroren mon tro :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det STÅR jo skilt over hele stasjonsområdet at parkeringsplassen er stengt for alt annet enn busser, og biler som hensettes taues sør på området.

Skrevet

om man bestiller billett på nsb og ikke har mulighet for å printe de ut, hva gjør man da? ( skeptisk til om printern oppe funker )

Holder det ikke med navn og referansenummer? Det gjorde det for meg.

Skrevet (endret)

Bitches towed my car!

Why?

Plassen utenfor her jeg bor har i all tid vært av/pålessing og gangvei. Plutselig har AS parkering klistret sitt eget "Privat område, ingen parkering"-skilt over disse skiltene, og dermed tauet bort min kjære.

EDIT: Og det har vært anerkjent gjeste/venteparkering.

Endret av WheelMan
Skrevet

Wheelman: Det du IKKE vet, er at det var JEG som ringte AS parkering og ba dem klistre opp den lappen. ETTER at du parkerte. Moahhahahahah!

Skrevet

Jeg sitter nå på toget fra Bergen.... ovenfor meg sitter Nyhus sin dobbeltgjenger. Han er heeeeeelt likt bare fra Israel. Skal prøve å ta snikbilde av han. Hel lik!

WHAT. Det her nekter jeg å tro på. Picz or not true.

Jeg trodde først det var deg, men neida. Bilde er fikset. Legges inn og ut til deg når jeg kommer hjem:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...