Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digger hvordan nyhetsspeilet kan trekke inn Illuminati i hva som helst. Husker tiden da Frank Aune (han som startet nyhetsspeilet) var redaktør for ITpro.no Da poppet det opp slike konspirasjonsartikler daglig.

 

Norge bringer fred og demokrati til Libya sammen med fire andre nasjoner. 22 andre nasjoner har vært kloke nok til å avstå. Hva legger Illuminatet opp til?

 

Forresten, hvordan kan noen tro at USA ikke har vært på månen (fordi USA sier de har vært på månen), og samtidig tro at USA har vært på Mars (kun fordi USA sier at de ikke har vært på Mars)..?

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er sliten og lat, så jeg siterer meg selv på facebook.

 

12 timers arbeidsdag, check! En time på treningsstudio, check! Ryddet leiligheta og tatt klesvasken, check! Da tar jeg en velfortjent iskald halvliter* og slapper av på sofaen.

 

*(saft, selvsagt, ikke sinnabrus)

Lenke til kommentar

Forresten, hvordan kan noen tro at USA ikke har vært på månen (fordi USA sier de har vært på månen), og samtidig tro at USA har vært på Mars (kun fordi USA sier at de ikke har vært på Mars)..?

Du svarte på ditt eget spørsmål. Jeg gjorde teksten litt større slik at du ser det selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom tilbake når du har jobbet 16-17 timers aktiv arbeidsdag i 5-7 dager i strekk, og du er i førstegangstjenesten så du har ikke lov å drikke øl, og det blir ikke servert kvelds...

 

Edit: Jeg vet det Runar, men jeg godtar ikke forklaringen med at det kun er fordi de har en bakvendtland-holdning til alle offisielle uttalelser fra USA.

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Kom tilbake når du har jobbet 16-17 timers aktiv arbeidsdag i 5-7 dager i strekk, og du er i førstegangstjenesten så du har ikke lov å drikke øl, og det blir ikke servert kvelds...

Jeg drakk øl i førstegangstjenesten. Kveldsmat fikk vi også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom tilbake når du har jobbet 16-17 timers aktiv arbeidsdag i 5-7 dager i strekk, og du er i førstegangstjenesten så du har ikke lov å drikke øl, og det blir ikke servert kvelds...

Så... du mener noen år siden? Har allerede fullført førstegangstjenesten jeg. Den er bare fysisk slitsomt. Jobben min er veldig mentalt slitsom.

Lenke til kommentar

Etter litt surfing rundt fant jeg ut at i gamle Hellas og moderne Japan blir blowjob omtalt som "playing the flute". Ettersom fløyte er et blåseinstrument er det mulig ordet blowjob ble inspirert av dette uttrykket?

 

Makes sence....

 

 

 

Den rådende etymologiske teorien er at det i utgangspunktet ble kalt "belowjob" og så ble det forkortet i dagligtale.

This shit also makes sence!

 

 

Like L4R5 sin forklaring best da, men hva er rett?

Lenke til kommentar

Kom tilbake når du har jobbet 16-17 timers aktiv arbeidsdag i 5-7 dager i strekk, og du er i førstegangstjenesten så du har ikke lov å drikke øl, og det blir ikke servert kvelds...

Så... du mener noen år siden? Har allerede fullført førstegangstjenesten jeg. Den er bare fysisk slitsomt. Jobben min er veldig mentalt slitsom.

Mentalt slitsom her og. Det er ikke snakk om noen øvelse eller lignende. Var vaktsoldat på en aktiv flystasjon der vi i en periode var alt for få. Det førte til at alle måtte bidra ekstra mye til vi fikk nye soldater. På det verste førte dette til 16-17 timers dager der noe foregikk hele tiden. Fly kom inn, fly skulle ut, IntOps-soldater som skulle passes på før de reiste ut, forberede til events, hjelpe sivile som hadde ærend innenfor portene osv. Er ganske psykisk slitsomt med slikt stress fra alle kanter over lengre tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...