Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Mentalt slitsom her og. Det er ikke snakk om noen øvelse eller lignende. Var vaktsoldat på en aktiv flystasjon der vi i en periode var alt for få. Det førte til at alle måtte bidra ekstra mye til vi fikk nye soldater. På det verste førte dette til 16-17 timers dager der noe foregikk hele tiden. Fly kom inn, fly skulle ut, IntOps-soldater som skulle passes på før de reiste ut, forberede til events, hjelpe sivile som hadde ærend innenfor portene osv. Er ganske psykisk slitsomt med slikt stress fra alle kanter over lengre tid.

Mulig det er mentalt slitsomt for dere. Var ikke mye mentalt slitsomt hvor jeg var. Samband. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer for det samme når det gjelder fotball.

Samt alt som har med data og internett å gjøre. Eller, kan vi ikke bare gjøre det til regel at ting jeg synes er interessant er diskuterbart, alt annet havner i det sorte hullet?

 

Det er forøvrig akseptabelt å dikutere MGP

Lenke til kommentar

Jeg er litt fjern på morfinhostesaft, kvalm og jævlig av antibiotika, får ikke sove fordi jeg suger sånn sett, og synes det er litt kjipt å være syk og allikevel måtte opp tidlig.

 

Edit: Hahaaah, det er utrolig underholdende å se tærne mine bevege seg når jeg beveger på dem.

Edit2: Etter gjennomlesing innser jeg at det egentlig ikke er morsomt ELLER sensical. :D

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Kan vi få en egen alkohol-kafè? Kunne kalt den "Puben" "Baren" eller "Vannhullet". Der kunne vi diskutert drinker, snaps og andre godsaker.

Det er vel bare å opprette en tråd. Hadde du spurt for tre år siden hadde jeg opprettet tråden med én gang i håp om å lage en populær tråd. Nå bryr jeg meg ikke, og føler jeg kan diskutere drikkevarer her uansett, så meh.

Lenke til kommentar

Noen som er trøtte og vurderer å legge seg? Ta en titt her:

 

*ekkel video*

Måtte du, Geir? Jeg kan da selvfølgelig ikke la være å se på sånt selv om jeg VET jeg bør holde meg langt unna. Jeg som er alene i leiligheten og mørkeredd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...