Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal også manne meg opp til å dra til tannlegen snart. Snart. Sist gang jeg var der kuttet tannlegen meg i munnen og det tok flere uker før det begynte å gro så aldri i livet om jeg drar tilbake til den.

 

Nå har jeg et mer alvorlig problem.. Er mett, men mye god pizza igjen.... :(

Lenke til kommentar

I dag var en ganske kjip dag på jobben.

 

Var jo sånn 28-30 grader på kontoret, mye å gjøre og vrange folk. Spes når folka ringer 10min før stengetid og sier de ikke vil betale en faktura på litt over 350.000,- Da begynner Hansern å svette :(

 

Fuck, morgendagen kommer til å bli verre.

 

 

edit: i dag er en god dag å åpne en vinflaske tror jeg.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

I dag var en ganske kjip dag på jobben.

 

Var jo sånn 28-30 grader på kontoret, mye å gjøre og vrange folk. Spes når folka ringer 10min før stengetid og sier de ikke vil betale en faktura på litt over 350.000,- Da begynner Hansern å svette :(

 

Fuck, morgendagen kommer til å bli verre.

 

 

edit: i dag er en god dag å åpne en vinflaske tror jeg.

 

 

Hva er timeprisen på en King Air?

Lenke til kommentar

Overbehandlet er stikkordet. Vanlig pasteurisert/homogenisert melk er ikke særlig bra. Hoppemelk er forøvrig dritfarlig for menneskebabyer, men alternativfolk er retards og gjør ikke research.

Tja. De gjør jo tonnevis med research. Problemet er vel heller det der med kildekritikk. 8D
Lenke til kommentar

Overbehandlet er stikkordet. Vanlig pasteurisert/homogenisert melk er ikke særlig bra. Hoppemelk er forøvrig dritfarlig for menneskebabyer, men alternativfolk er retards og gjør ikke research.

Tja. De gjør jo tonnevis med research. Problemet er vel heller det der med kildekritikk. 8D

Jeg har gått på ungdomsskolen, så for meg inngår kildekritikk i research... :p
Lenke til kommentar

Overbehandlet er stikkordet. Vanlig pasteurisert/homogenisert melk er ikke særlig bra. Hoppemelk er forøvrig dritfarlig for menneskebabyer, men alternativfolk er retards og gjør ikke research.

Tja. De gjør jo tonnevis med research. Problemet er vel heller det der med kildekritikk. 8D

Jeg har gått på ungdomsskolen, så for meg inngår kildekritikk i research... :p

 

De sa ikke så mye om kildekritikk på ungdomsskolen jeg gikk på ihvertfall.

På VGS derimot, der fikk vi det inn både foran on bak med spisepinner og teskje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...