Deadringer Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Det er en egen godfølelse å dra 3cm fliser ut av hånda <3
Lemon Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Hvor nerd er man når man drar på Rockefeller for å se førpremieren av Game of Thrones? Merk at ølet kommer til å flyte fritt, det er litt alibi.
Aleks Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Hvor nerd er man når man drar på Rockefeller for å se førpremieren av Game of Thrones? Merk at ølet kommer til å flyte fritt, det er litt alibi. Førpremieren? Det har jo blitt vist for lenge siden.
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Hvor nerd er man når man drar på Rockefeller for å se førpremieren av Game of Thrones? Merk at ølet kommer til å flyte fritt, det er litt alibi. Husker de drev å reklamerte for det når jeg og Vowels var der på konsert.
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Londontur to dager i slutten av mai? Yay or nay? YAY seff.
j-- Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Noen andre som skal på Fast and Furious 5 imorgen? Must see really. Hmmm, jeg har faktisk lyst, og det er trist
Lemon Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Hvor nerd er man når man drar på Rockefeller for å se førpremieren av Game of Thrones? Merk at ølet kommer til å flyte fritt, det er litt alibi. Førpremieren? Det har jo blitt vist for lenge siden. Altså, i Norge da. Den har jo gått på amerikansk fjernsyn ei stund.
j-- Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Hallois folkens! Hvordan er ståa i kafeen? Må snart lage middag. Tror det blir en form for gryte eller lignende.
Aleks Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Hvor nerd er man når man drar på Rockefeller for å se førpremieren av Game of Thrones? Merk at ølet kommer til å flyte fritt, det er litt alibi. Førpremieren? Det har jo blitt vist for lenge siden. Altså, i Norge da. Den har jo gått på amerikansk fjernsyn ei stund. Ja så klart. Holder på å skaffe episode 3 nå. Du har mye å glede deg til.
Wiciwato Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Noen andre som skal på Fast and Furious 5 imorgen? Must see really. Hmmm, jeg har faktisk lyst, og det er trist Vet ikke hva slags traumatiske opplevelser dere forbinder med F&F-serien, men jeg syns den er kos uansett. Spesielt med de gamle gutta tilbake på banen igjen. Tokyo drift var en nedtur. Endret 3. mai 2011 av Wiciwato
Vowels Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Skal se Fast and Furious5 på Torsdag. Vet at den kommer til å være dritkjip, men han jeg er støttekontakt for digger biler så da ofrer jeg meg litt Endret 3. mai 2011 av Vowels
Shikaru Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Skjer i Japan? Hva snakker du om? De presser jo ut sær manga og sexleketøy som aldri før de. tenkte på tsunami, jordskjelv og radioaktivitet osv, men sær manga og sexleketøy slutter de vel aldri med.
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Sykt kjipt med en mobilregning på 5000,- men den får jobben ta skylda for.
Alliha Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Bored. Kjemi-tentamen ferdig i dag. Fysikk-tentamen om to dagar. Eg gidd ikkje gjer noko. Entertain me.
Diskutant Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Sykt kjipt med en mobilregning på 5000,- men den får jobben ta skylda for. Betaler du eller jobben?
Anbefalte innlegg