Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flyet kommer til å styrte, du blir eneste overlevende, og må spise alle andre pasasjerer for å overleve lenge nok til å kunne bli hentet av en båt. Båten viser seg å være pirater, hvor du blir sexleketøyet deres i 2 mnd, før dere kommer i land. Da klarer du å stikke av, men du har ingen penger. Derfor kommer du deg ingen steder. Du er nødt til å henge med de narkomane, og starter å bruke. Til slutt får du en jobb som gir deg nok penger for en flybillett hjem. Når du kommer hjem er familien din død.

Neu, huff! :ohmy: Da går jeg heller og låser meg inn i skapet istedenfor, hvor ingenting galt kan skje. Snakkes om en måneds tid.

 

Oh, awesome. Skal til Bucharest selv om ikke så lenge. :wee: Er litt nervøs siden jeg ikke er vant til å reise alene pluss at jeg har flyskrekk.

Søta, hva med å reise til Norge? :p

Det må nok vente litt til, du. :p

Lenke til kommentar

 

THIS btw. om du bryr deg :p

 

Ser flott ut. Tripadvisor lyver aldri så det blir sikkert bra.

 

Det virker som et bra sted ja, pris 65$ pr. for oss begge pr. natt.

Fikk hva som var inkludert på mail:

 

All taxes, airport transfer, arrival drink, american breakfast, tea and coffee in room, safe, fridge, a/c, tv with dvd player, direct dialing and free transport in the Sanur aerea between 9.30AM & 9.30PM

Lenke til kommentar

 

THIS btw. om du bryr deg :p

 

Ser flott ut. Tripadvisor lyver aldri så det blir sikkert bra.

 

Det virker som et bra sted ja, pris 65$ pr. for oss begge pr. natt.

Fikk hva som var inkludert på mail:

 

All taxes, airport transfer, arrival drink, american breakfast, tea and coffee in room, safe, fridge, a/c, tv with dvd player, direct dialing and free transport in the Sanur aerea between 9.30AM & 9.30PM

 

Du bure sagt "arrival drinks" :cool:

 

Ikke gærnet med free transport, mange hoteller i gurbagurba-land har egen tuk-tuk sjåfør. Sikkert det dette hotellet også har. Airport transfer er sikkert med minibuss ellernoe.

 

A/C er en nødvendighet i Indonesia.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

 

Du bure sagt "arrival drinks" :cool:

 

Ikke gærnet med free transport, mange hoteller i gurbagurba-land har egen tuk-tuk sjåfør. Sikkert det dette hotellet også har. Airport transfer er sikkert med minibuss ellernoe.

 

A/C er en nødvendighet i Indonesia.

 

Er visst ikke så stort, er manageren på hotellet som også kjører og henter oss på flyplassen :!:

 

 

Btw. litt rart at men på checkindagen ikke vet hvilket fly man skal fly Doha-Ngurah Rai

jaja, får se hva som skjer når jeg prøver å sjekke inn i kveld.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...