Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det kan være flybytte, er ikke noe på noen av stedene.

Fordelen er at kanskje de bytter fra 777-300LR (som jeg mener det sto tidligre) til 777-300ER som da har power-ports i economy også.

Tror du det er norske uttak forresten? eller er det noe sært?

 

Aner ikke, sjekk hva som står på Qatar's hjemmesider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Let me get this straight. Du jobber på en jobb som innebærer at du får reise til en haug ulike land og ofte i privatfly, du bor alene i en leilighet på vestkanten av Oslo, du reiser flere ganger hvert år, du skal dykke på Fillipinene, du får gå i dress på jobb, du har et snitt på over 5 fra vgs og du har tydelig en grei sum penger i bakhånd.

 

FML.

 

Men, jeg har et trumfkort.

 

 

1.Du skal ikke tro at du er noe.

2.Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.

3.Du skal ikke tro du er klokere enn oss.

4.Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.

5.Du skal ikke tro du vet mere enn oss.

6.Du skal ikke tro du er mere enn oss.

7.Du skal ikke tro at du duger til noe.

8.Du skal ikke le av oss.

9.Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.

10.Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.

 

 

Lenke til kommentar

Multisync du får ha god tur til Denpasar!

 

Jeg har som sagt tidligere kun vært på et lenger opphold i hovedstaden Jakarta, og den var ikke så jævlig sjarmerende at det gjør noe.

 

Du har å skrive en tripreport med bilder av innsiden av fly og bilder fra Udon Thani! Det forventes.

 

God tur.

 

Jeg åpner en øl etter kanskje tidenes hardeste jobbuke.

Lenke til kommentar

Multisync du får ha god tur til Denpasar!

 

Jeg har som sagt tidligere kun vært på et lenger opphold i hovedstaden Jakarta, og den var ikke så jævlig sjarmerende at det gjør noe.

 

Du har å skrive en tripreport med bilder av innsiden av fly og bilder fra Udon Thani! Det forventes.

 

God tur.

 

Jeg åpner en øl etter kanskje tidenes hardeste jobbuke.

 

Takktakk!

Så får vi håpe vi treffes en annen gang, og at ikke jeg bare går rett forbi deg på Oslo S :tease:

 

Okei, siden du sier det så, så får jeg vel kanskje skrive en tripreport :whistle:

Udon Thani derimot er vel i Thailand o.O

Lenke til kommentar

Multisync du får ha god tur til Denpasar!

 

Jeg har som sagt tidligere kun vært på et lenger opphold i hovedstaden Jakarta, og den var ikke så jævlig sjarmerende at det gjør noe.

 

Du har å skrive en tripreport med bilder av innsiden av fly og bilder fra Udon Thani! Det forventes.

 

God tur.

 

Jeg åpner en øl etter kanskje tidenes hardeste jobbuke.

 

Takktakk!

Så får vi håpe vi treffes en annen gang, og at ikke jeg bare går rett forbi deg på Oslo S :tease:

 

Okei, siden du sier det så, så får jeg vel kanskje skrive en tripreport :whistle:

Udon Thani derimot er vel i Thailand o.O

 

Eh, en skammelig feil der ja. Mente selvsagt Ulun Dani. Ikke lett å holde styr på disse templene.

Lenke til kommentar

Vi får se om vi ikke våger oss til de traktene :thumbup:

Vi har ikke planlagt det ihvertfall, men vet aldri, vi har derimot tenkt til å dra en tur til Gili-øyene.

 

Det eneste jeg kan love deg er dårlig bildekvalitet, har bare et lite billig digitalkamera og et analogt et jeg skal prøve å skyte noe sorthvitt med.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...