Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I morgen er det FREEEDAAAGG.

 

Oh lord som jeg gleder meg. God mat på jobben, nytraktet kaffe når jeg kommer og mye å gjøre. Fikk plutselig et HELT merkelig rush i kroppen om at jeg gleder meg svært til jobben. Rart i grunn. Kjenner lukten av kruttkaffen og hører ringetonen på mobilen, gleder meg faktisk.

 

Faen så rar jeg er. Jeg må legge meg nå, hvis ikke er det fare for at jeg blir enda gladere. Og da begynner vel folk å lure på hva som er galt her.

 

JEG VISSTE AT DETTE BETYDDE NOE.

 

Gud så glad jeg er. ALLE passene var klare i dag på ambassaden og de hjalp tilogmed! Tilogmed folkene fra utlandet var klare samtidig som nordmennen.

 

Dette redda helgen så jævlig.

Lenke til kommentar

da har jeg vært på shopping dvs 10k fattigere :p

Jeg har 3000 jeg har lyst til å bruke, men jeg vet ikke om jeg vil spare det eller bruke det. Jeg trenger noe nytt, men jeg tenker at det er greit å spare litt også. Jeg har nå egentlig ingenting å spare til.

 

Jeg overbeviste nettopp meg selv :D

Lenke til kommentar

da har jeg vært på shopping dvs 10k fattigere :p

Jeg har 3000 jeg har lyst til å bruke, men jeg vet ikke om jeg vil spare det eller bruke det. Jeg trenger noe nytt, men jeg tenker at det er greit å spare litt også. Jeg har nå egentlig ingenting å spare til.

 

Jeg overbeviste nettopp meg selv :D

 

Rare er at jeg sparer i tillegg :p

Lenke til kommentar

Neon gang vært i Romania, Mchansern?

 

Selvsagt.

 

Bucharest og Transilvania er besøkt. Trivdes veldig.

 

Ajaco har helt rett.

Oh, awesome. Skal til Bucharest selv om ikke så lenge. :wee: Er litt nervøs siden jeg ikke er vant til å reise alene pluss at jeg har flyskrekk.

Lenke til kommentar

Flyet kommer til å styrte, du blir eneste overlevende, og må spise alle andre pasasjerer for å overleve lenge nok til å kunne bli hentet av en båt. Båten viser seg å være pirater, hvor du blir sexleketøyet deres i 2 mnd, før dere kommer i land. Da klarer du å stikke av, men du har ingen penger. Derfor kommer du deg ingen steder. Du er nødt til å henge med de narkomane, og starter å bruke. Til slutt får du en jobb som gir deg nok penger for en flybillett hjem. Når du kommer hjem er familien din død.

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...