Mchansern Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 (endret) Mandag: Samfunnsfagfremføring. Spanskprøve Norskfremføring Engelskprøve Tirsdag: Prøve i programfag. Innlevering i programfag skal leveres inn. Onsdag Annen innlevering i programfag skal leveres inn. Torsdag: Fremføring + enda en innlevering i programfag. Fredag: Ingenting sålangt. Kanskje det kommer noen morsomme innleveringer i løpet av uka Faen. Kan noen drepe meg slik at jeg slipper dette maset? Endret 21. mars 2010 av Mchansern
Coa Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Skal jeg gidde å sitte oppe til 02.00 for å høre litt musikk?
Wiciwato Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Hva faen skjer med at jeg hører på Britney Spears - Sometimes? Yuck! Google it. Fikk ingen svar.
Latias Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Take a chill pill, McDonalds. Påskeferie om seks dager. Hva faen skjer med at jeg hører på Britney Spears - Sometimes? Yuck! Google it. Fikk ingen svar. Det kan ikke være mulig.
Wiciwato Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Hva faen skjer med at jeg hører på Britney Spears - Sometimes? Yuck! Google it. Fikk ingen svar. Det kan ikke være mulig. I svært få tilfeller er faktisk ikke Google tilstrekkelig til å finne svar på ting. Da må det tyngre krefter til, og de har jeg dessverre ikke tilgjengelig så sent på kvelden.
L4r5 Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 I svært få tilfeller er faktisk ikke Google tilstrekkelig til å finne svar på ting. Da må det tyngre krefter til, og de har jeg dessverre ikke tilgjengelig så sent på kvelden. Jeg foreslår du søker råd i kaffegruten.
Wiciwato Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 (endret) I svært få tilfeller er faktisk ikke Google tilstrekkelig til å finne svar på ting. Da må det tyngre krefter til, og de har jeg dessverre ikke tilgjengelig så sent på kvelden. Jeg foreslår du søker råd i kaffegruten. Det får jeg gjøre i morgen. Nå skal jeg søke om råd i mine drømmer. Ny signatur! Endret 21. mars 2010 av Wiciwato
Mchansern Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Ring til spådame hvis ikke google hjelper deg. Saera Khan har gode erfaringer med dette.
Datasmurf Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Mandag: Være kreativ En eller annen dag: Være kreativ igjen Onsdag: Dra til Orkdal for å foreta litt matshopping så jeg overlever påska. Neste uke virker chill nok. Må se om jeg finner igjen sparebøssa også, kjøpe meg en netbook.
Nopros Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Fy faen, endelig ja! Etter en times slit fikke jeg da endelig til å koble til et trådløst nettverk. Pcn står i vinduskarmen og den trådløse nettverkstingen ligger ute på grusen oppå en Resident Evil VHS. Koselig dag i dag, fikk besøk av ei venninne ganske tidlig om morgenen, så en film. Deretter var jeg med Utropstegn og bygget videre på hylla til TG. Deretter dro Eirik (Utropstegn) og jeg på La Perla og spiste nydelig pizza med Wheelman, MSg og to andre, koselig!
TheKims Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 God søndags morgen. Var en forferdelig tid å stå opp på en søndag. Hva kan man finne på i dag da?
Herr Brun Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er trøtt. Dragon age til klokka halv fire i natt. It's awesome!
TheKims Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Gale folk :!: http://www.youtube.com/watch?v=-XMtJeHOESM
Slimda Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er trøtt. Dragon age til klokka halv fire i natt. It's awesome! Haha. satt faktisk og gjorde det samme selv.
Datasmurf Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Jeg venter fortsatt på å få Awakening i posten. Forhåndsbestilte det fra Play, det ble sendt på torsdag -_-
Anbefalte innlegg