TheKims Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Jeg er enda to awesome til å delta i den her debatten
NikkaYoichi Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 14 blir 15. Er du sikker? Ganske. Hva om du blir overkjørt av trikken i morra?
Deadringer Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Jeg er redd! Så så.. Det er normalt at du får hår nedentil! Ahaha, oh the randomness!
Arinomi Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Faen og! Idiotisk drittkjerring som velger akkurat meg til å fortelle at hun har tatt en potensielt dødelig overdose på ritalin!
Bonna86 Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Bah, får ikke sove. Sånn går det når kjæresten kommer sent hjem og vekker meg.
Datasmurf Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Jeg sov godt i 4-5 timer og hadde en fantastisk drøm / fantasi / whatever, og så ringte kompisen min meg da han sku ringe taxi i Bardufoss for et kvarter siden (What the Christ? oO), og da var jeg lys våken og lett irritert, såeh ...
b-real Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Believe it or not, George isn't at home. Please leave a message... at the beep! I must be out, or I'd pick up the phone, Where could I be? Believe it or not, I'm not home!
Datasmurf Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Ah, Seinfeld. <3 Lurer på om jeg skal prøve å selge kroppen min til seksuelt frustrerte, gamle kjerringer her i Steinkjer. Virker som en grei inntektskilde. Når jeg ikke klarer mer, trekker jeg meg tilbake og sier jeg er utbrent. Jeg bare ser for meg at det kan skyrockete karrieren min til første og beste kokain- og champagne-party og masse spenn å svi på klær, Soundgarden, Platekompaniet og Outland. *drømme*
Eplefe Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Pizza. Og at jeg diller med verdens beste gutter. De sitter og stirrer på TV-en og har det egentlig ganske greit. Ikke noe mer skriking og litt bedre samarbeid enn tidligere. Og, det er ikke snø mer. Det er faenmeg det aller beste.
NikkaYoichi Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Bah, får ikke sove. Sånn går det når kjæresten kommer sent hjem og vekker meg. Det som er bekymringsverdig er at du sitter på forumet, fremfor å ...
Mikkel™ Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Jajajaja.... Snart ut å trene. Glad det er varmt ute og at isen forsvinner.
Datasmurf Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Pizza. Og at jeg diller med verdens beste gutter. De sitter og stirrer på TV-en og har det egentlig ganske greit. Ikke noe mer skriking og litt bedre samarbeid enn tidligere. Og, det er ikke snø mer. Det er faenmeg det aller beste. Høres fan-fucking-tastic ut! Her går det i film. Sett Adventureland, Van Wilder, The Hangover og nå ser jeg The Brave Little Toaster. Maks kos, skal vel ta oppvasken og kjøkkenet etter hvert også. Lukter råtten kål
Senyor de la guerra Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Mornings, i dag skal jeg kose meg med kaffe, ei utrolig tørr og kjedelig bok, i tillegg til litt intens steinpugging
Anbefalte innlegg