Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sov godt i 4-5 timer og hadde en fantastisk drøm / fantasi / whatever, og så ringte kompisen min meg da han sku ringe taxi i Bardufoss for et kvarter siden (What the Christ? oO), og da var jeg lys våken og lett irritert, såeh ...

Skrevet

Believe it or not,

George isn't at home.

Please leave a message... at the beep!

I must be out, or I'd pick up the phone,

Where could I be?

Believe it or not, I'm not home!

Skrevet

Ah, Seinfeld. <3

Lurer på om jeg skal prøve å selge kroppen min til seksuelt frustrerte, gamle kjerringer her i Steinkjer. Virker som en grei inntektskilde. Når jeg ikke klarer mer, trekker jeg meg tilbake og sier jeg er utbrent.

Jeg bare ser for meg at det kan skyrockete karrieren min til første og beste kokain- og champagne-party og masse spenn å svi på klær, Soundgarden, Platekompaniet og Outland.

*drømme*

Skrevet

Pizza. Og at jeg diller med verdens beste gutter. De sitter og stirrer på TV-en og har det egentlig ganske greit. Ikke noe mer skriking og litt bedre samarbeid enn tidligere. Og, det er ikke snø mer. Det er faenmeg det aller beste.

Skrevet

Pizza. Og at jeg diller med verdens beste gutter. De sitter og stirrer på TV-en og har det egentlig ganske greit. Ikke noe mer skriking og litt bedre samarbeid enn tidligere. Og, det er ikke snø mer. Det er faenmeg det aller beste.

Høres fan-fucking-tastic ut! :D

Her går det i film. Sett Adventureland, Van Wilder, The Hangover og nå ser jeg The Brave Little Toaster. Maks kos, skal vel ta oppvasken og kjøkkenet etter hvert også. Lukter råtten kål :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...