Niqābninja Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Next stop, Festfossen! Jeg er på Kongsberg. Kan ikke love like godt vær i Festfossen.
Datasmurf Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Next stop, Festfossen! Jeg er på Kongsberg. Kan ikke love like godt vær i Festfossen. Bah, da kommer jeg til Kongsberg.
CypheroN Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nok en kjedelig dag. Åssen går det med jobbsøkinga?
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nok en kjedelig dag. Åssen går det med jobbsøkinga? NAV har fortsatt det samme sneglenivået så det er null nytt. Nok en kjedelig dag. Ring en venn! Vet ikke om noen som er hjemme nå.
m0ffe Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg skjønner meg ikke på folk som vil ha snøen vekk. Det er jo en gave! jeg liker å snø
m0ffe Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Snø er gøy i starten. Så går jeg lei. hvor er du fra ?
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Snø er gøy i vintermånedene, men når det ifølge kalenderen skal gå mot vår og man i tillegg er vant til at våren kommer lurende så er det ikke fullt så stas med snøen lenger.
Gjest Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Epilepsi Warning - Ikke åpne hvis du har det! http://throbs.net/fun/swf.asp?rgb.swf
Slimda Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Fet musikk ColdIce. Vurderer å putte den på Monitor Nr. 2 på PCen min her, for å skremme forbipasserende.
MrLeftfield Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 å herregud, ColdIce, det der var jævlig. Har man ikke epilepsi, så FÅR man det
Slimda Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Og der skrudde jeg den av. Hodepine allerede gitt. Jesus. Men lyden var fin, det skal du ha!
Llandari Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Snø er gøy i vintermånedene, men når det ifølge kalenderen skal gå mot vår og man i tillegg er vant til at våren kommer lurende så er det ikke fullt så stas med snøen lenger. Gå mot vår? Våren kommer i mai den...
Datasmurf Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Epilepsi Warning - Ikke åpne hvis du har det! http://throbs.net/fun/swf.asp?rgb.swf Ah ... Den der digger jeg! Husker da jeg begynte på IKT i 03, da gikk den der mye på repeat, gjerne kombinert med Badger og Bananaphone. Og en og annen random Weebl & Bob. Good times! Jeg hadde den på i noen og femti timer i strekk på skjerm #2 da jeg hadde dual screens. edit: Llandari, våren kom for 8 dager siden, det er bare ufint at sneen fortsatt ligger. Endret 8. mars 2010 av Datasmurf
Sameboe Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Snø er gøy i vintermånedene, men når det ifølge kalenderen skal gå mot vår og man i tillegg er vant til at våren kommer lurende så er det ikke fullt så stas med snøen lenger. Gå mot vår? Våren kommer i mai den... Der du bor ja... du bor jo langt til fjells.
Datasmurf Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Det er alt for gøy å synge uten stemme. Det kan umulig være bra for stemmebandene riktignok.
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Fikk nettopp innlegg. nr. 7000. Snø er gøy i vintermånedene, men når det ifølge kalenderen skal gå mot vår og man i tillegg er vant til at våren kommer lurende så er det ikke fullt så stas med snøen lenger. Gå mot vår? Våren kommer i mai den... Mars er første vårmåned.
Anbefalte innlegg