Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, må si meg enig der. :) Hvordan går det i Danmark, da? Når blir det sommerferie på deg? Her slutter vi ikke før en gang i begynnelsen av juni. :/

har sommerferie fra 16 juni ellerno sånt ( bursdagen min om det er den dagen :p )

hvor lang var skituren din mikkel? :dontgetit:

bare 1.1 mil idag. Hadde med meg 1x syk fatter på slep :p

haha ok. tenkte bare sia du sa at Tsjernobyl var mad intense :p kanskje du hadde kommi deg langt :o

Skrevet

Jeg gikk alvorlig talt glipp av hasjdiskusjonen en gang til. Crazy. 8D

Men ja, jeg foretrekker grønt og brunt jeg og, selv om det kun har gått i "hjemmegrodd" grønt det siste året.

Skrevet (endret)

Det var jo ikke store diskusjonen i går hvertfall. Endret av L4r5
Skrevet

Men ja, jeg foretrekker grønt og brunt jeg og, selv om det kun har gått i "hjemmegrodd" grønt det siste året.

Det trenger ikke nødvendigvis være en dårlig ting ;)

Skrevet

Nei, det er jo ikke det, men etter andres erfaringer er det mye lettere å få en bad trip på grønt enn brunt. Sist jeg badet måtte jeg holde meg fast i sengen for å ikke dette og gulpet opp det lille jeg hadde spist i vannglasset mitt, så jeg blir ikke lei meg om jeg slipper å noensinne oppleve det igjen.

Skrevet

''Det var en ung dikter fra møre,

Hvis vers var en redsel for øre',

Når man sa dine dikt,

viser rytmiske svikt,

Sa han; ja, men jeg forsøker å få så mange ord inn i siste linje som det lar seg gjøre. "

Skrevet

Nå har ikke jeg røykt siden starten av januar, da. Storebror og vennene hans har blåst bom konstant siden han ble permittert fra jobben sin, så jeg er drittlei alt fra lukten til ... lukten. Og smaken det setter når jeg prøver å gå gjennom stuen.

Skrevet

Har aldri direkte badet på hverken brunt eller grønt. Pleier å foretrekke brunt egentlig. Det er så varierende kvalitet på det grønne jeg har fått. Brunt er som regel mye lettere å vite hva man får. Smakte noe skikkelig digg grønt på wacken i fjor da. Var en sveitser som kom med noe skikkelig namme. Beste jeg noen gang har vært borti.

Har vurdert å lage meg et growskap et par ganger så jeg kan gro selv da. Tviler bare på jeg er så flink gartner. :p

Kunne virkelig godt for noe godrøyk nå egentlig. Desverre så har jeg ikke noe særlig kontakter her i byen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...