Shikaru Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 alt du gjør sjur, strider imot alt som kalles vett og instinkt
b-real Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Aldri funnet vin noe særlig egentlig.. Rødvin er absolutt ikke å anbefale å drikke seg full på. Visst man liker å tisse med rompa et par dager er det greit. Gjør man det av rødvin? :-|
Eplefe Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Bare hvis man har fryktelig ømfintelige tarmer, biril.
Datasmurf Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 alt du gjør sjur, strider imot alt som kalles vett og instinkt Ha ha ha, ikke alt vel? Kan gå med på at mye av det gjør det, men
TheKims Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Aldri funnet vin noe særlig egentlig.. Det er vell som alt annet, man må lære seg å like det. Øl smakte crap første gang jeg drakk det, mens nå synes jeg det er godt. Rødvin er absolutt ikke å anbefale å drikke seg full på. Visst man liker å tisse med rompa et par dager er det greit. Gjør man det av rødvin? :-| Jeg gjør nå det i allefall visst jeg drikker meg full på rødvin. jeg er dessverre ikke velsignet med antifyllesyk genet
Shikaru Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 alt du gjør sjur, strider imot alt som kalles vett og instinkt Ha ha ha, ikke alt vel? Kan gå med på at mye av det gjør det, men nei kanskje ikke alt da, men en del som at du ikke eter mat hver dag og sånt
Datasmurf Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Gjør jo det vanligvis da, men ikke alltid. Og stort sett er det bare 1-2 måltider om dagen. Klarer meg fint på det, merkelig nok. Selv når jeg er i aktivitet. Verre når jeg ikke er det, da er jeg kronisk sulten. oO
Sameboe Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Da var det tre timer ihvertfall forran PC'en! Curlingkamp klokka elleve!
b-real Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Bare hvis man har fryktelig ømfintelige tarmer, biril. Åh...vel, har aldri drukket meg full på vin så det vet jeg ikke. Eller vent..jeg har det men det var strengt tatt ikke vin, det var pappa sitt forsøk på vin som IKKE var vin Wuuuuut! Now posting ifra IP.Board.Pro.Classic. Det var noe annet ja
After Dark Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Siden det nå snakkes om vin: Årlig vinkonsum i liter pr. person (minst for lyse områder, mest for de mørkerøde): under 1 liter; 1 til 7 liter; 7 til 15 liter; 15 til 30 liter; over 30 liter
b-real Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Ooh, har det kommet? Jeg fant det nå iallefall, om det er tilgjengelig for alle andre vet jeg ikke :S
Datasmurf Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Vel, mtp. at jeg ikke finner det, så er det vel ikke for almuen enda ... : < Siden det nå snakkes om vin: *vinkart* Årlig vinkonsum i liter pr. person (minst for lyse områder, mest for de mørkerøde): under 1 liter; 1 til 7 liter; 7 til 15 liter; 15 til 30 liter; over 30 liter Jeg burde vært fransk eller noe jeg da, jeg konsumerer godt over 30 liter i året
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Visse kvelder sitter man bare såpass godt at man aldri ønsker å legge seg. I kveld er en slik kveld.
Datasmurf Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Hovedsaklig franske, sure, tørre og hvite viner <3
After Dark Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er ikke overrasket over vinnerlandene. Siden det nå snakkes om vin: *vinkart* Årlig vinkonsum i liter pr. person (minst for lyse områder, mest for de mørkerøde): under 1 liter; 1 til 7 liter; 7 til 15 liter; 15 til 30 liter; over 30 liter Jeg burde vært fransk eller noe jeg da, jeg konsumerer godt over 30 liter i året Fant det på wikipedia og vet det har stått der ganske lenge så skal ikke garantere for at det er 100% pålitelig, men jeg synes det er veldig gøy med den slags kart.
Anbefalte innlegg