Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor har de det sånn at når jeg trykker på det som var "gå til siste nye innlegg" som da skal være det siste du ikke har sett alltid ender opp på siste siden?

I tillegg kan man jo ikke velge sider lett uten å gå inn på tråden (hvis jeg f.eks. bare vil til side 2 med en gang)

Helt idiotisk å gå fra et system som var så bra og gå over til noe nytt som suger i forhold. De burde ihvertfall gjort det så ferdig med det de visste funka bra på det forrige før de kom med noe nytt.

Endret av multisync
Skrevet

Likte i allefall den nye hurtigsvar boksen..

Det har du rett i. Men den kan med hell skjules slik som den forrige var.

Synes hele forumet virker litt tregere også. Jaja, som tidligere nevnt av annen bruker får man vente et par dager/uker til alt er på plass her.

Skrevet

Hvorfor har de det sånn at når jeg trykker på det som var "gå til siste nye innlegg" som da skal være det siste du ikke har sett alltid ender opp på siste siden?

Er kun ifra "Mine innlegg" såvidt jeg har sett. Har allerede feilmeldt det i tilbakemeldingstråden.

Skrevet

(...)får man vente et par dager/uker til alt er på plass her.

Pre-alfa er det nye RTM.

Såsant så sant.

Om de følger samme metode som prisguide.no så aner jeg ingen endring rundt hjørnet..

Skrevet

Nå logger jeg på diskusjon på første gang idag. Og hva får jeg se?

Dette er boikott fra min side ihvertfall. Gidder ikke å lære meg noe helt nytt.

Never change a winning team ffs!

Skrevet

Vil oppfordre å fjerne epostadresser fra brukeren sin nå.. Da det ikke lenger lages et bilde av adressen, men heller direkte lenke = alle blir evig spamoffer..

Takk for tips! *fjerne adresse*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...