Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med at alle innlegg fra Off topic har blitt slått sammen med vanlige innlegg? Forøvrig synes jeg det var vel tidlig å rulle ut den nye versjonen, og jeg håper alle "facebook-finessene" lukes ut så fort som mulig..

Det som har skjedd er at vi nå har to postcounter. En når man ser i tråden og en når man er inne på profilen. Hvorfor vet jeg ikke.

Er enig med "facebook-finnesene". De må bort.

Lenke til kommentar

"Mine Innlegg" er helt på trynet! Ikke kan man velge siste side, og ikke er det sånn mappebilde ved siden av trådene. Blir gæren her, og det etter hele ti minutter med det nye designet.

Jeg tipper det blir bedre etter hvert som bugs blir luket ut. Mange av dem er ganske enkle å rette. F.eks. den ene bugen i mine innlegg med at man blir sendt til siste innlegget når man egentlig skal bli sendt til siste uleste er bare å bytte ut en link.

Lenke til kommentar

hva i alle dager er det som har skjedd med forumet? :dontgetit:

 

og nå kom jeg hjem, fra i går. var hos en kompis, også dro jeg til ei veninne etter det. så måtte jeg jo stå opp så jeg rakk å ta toget inn, gå derifra og hjem for å hente gammalt pass, for så å gå ned igjen og skaffe nytt pass, samt stikke innom ene kunstsjappa for å spørre om sommerjobb. ja også gå hjem igjen da, uten å ha eti noe ennå :p tjohei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...