Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

b-real: Det må du absolutt gjøre. Har lyst å se den selv, men det blir nok ikke før på søndag. :) Har faen sittet her og spilt Mass Effect II i tre timer nå. Høres kanskje ikke så mye ut, men det er sjelden spill klarer å holde meg "fanget" i så lang tid i strekk.
Er litt stress...den varer sånn 2 timer og litt og da rekker jeg AKKURAT jobb. Har egentlig ikke råd, trodde jeg skulle få inn noen kroner men jeg tror jeg heller sparer det jeg har og heller tar det når jeg har fått lønn.

 

DET ER HELG! w00tw00tw00t!

Kult med det nye forum-skinnet da :wee:

Tror du har gått glipp av noe viktig jeg.

 

 

This is a notification to let you know that your T-Shirt Hell order has shippedvia USPS First Class Mail International to the address below. Your order's estimated arrivaldate is between Thursday, February 25th - Saturday, March 6th
~~~~WEEEE! :D Endret av b-real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Yay. Skulle ikke mye til for å ødelegge helga. Skulle følge storebror til bussholdeplassen i sted da noen ropa fra en bil som kjørte forbi. Hørte ikke hva det var eller hvem som ropa, men det at noen i det hele tatt peker seg ut meg som et mål er ubehagelig. At folk jeg ikke vet hvem er, misliker meg såpass.

Da blir det bare å holde seg inne i helga. :hm:

Er nervøs nok fra før av å gå på gata om noen ikke skal bekrefte frykten min for folk.

 

Men men. Har AvP og UT3 å kose meg med så ^^,

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hah. La ikke merke til at du hadde byttet engang jeg. Den er nok en såpass naturlig del av deg.

Fant forøvrig igjen G-Man avataren min, så lurer på om jeg skal bytte tilbake til den eller beholde denne kjekkasen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...