Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Min far konfiskerte modemet mitt hver gang vi fikk telefonregninger på over 2000.
Mamma konfiskerte det hver gang vår overskred over noe sånt som ... I dunno. Sikkert rundt 2k. Men der var det pappa som var problemet, jeg bare spilte Tetris og Lode Runner, jeg. Og brødrene mine var ute og lekte og ... sånne ting.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bach er awesome. Noen som vil ha kakao med is?

Hvordan kan noen mislike deg?

Tror ikke noen gjør det.

Fnis. Det er nesten garantert noen i klassen min som gjør det: jeg er jo en "favorittelev".

Skrevet
Min far konfiskerte modemet mitt hver gang vi fikk telefonregninger på over 2000.
Mamma konfiskerte det hver gang vår overskred over noe sånt som ... I dunno. Sikkert rundt 2k. Men der var det pappa som var problemet, jeg bare spilte Tetris og Lode Runner, jeg. Og brødrene mine var ute og lekte og ... sånne ting.
Vet ikke hvor mye jeg overskred, men.... 2 måneder med 8 timer online-spilling hver dag... Det var nok til at pappa kom innom og brukte saksa på nettverksledningen.
Skrevet (endret)
Så video på youtube. Helt forferdelig!!

Kumaritashvili er med i våre bønner i kveld. RIP.

Enig.

Det skjedde i alle fall fort, så han slapp å lide.

Fikk litt lyst til å se åpningen i natt, se hvem som velger å minnes Kumaritashvili.

Endret av Zlatzman
Skrevet
Ser dere, Akebrett er bare for små unger og søte jenter. Voksne menn driter seg bare ut. :p

Kremt. Jeg holder meg langt unna ufo-akebrett, i hvertfall. Sist jeg brukte det pådro jeg meg nesten hjernerystelse. :roll:

Skrevet

Fy faen, ufo-akebrett er laget for seriøs personskade. Rattkjelke ftw! ... Selv om min er rimelig fucket etter at jeg kjørte av veien og ned et stup med den. Jeg klarte meg med en forstuet fot.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Idrett er for tullinger. La dem dø ut.

Støttes.

Tullinger^^

Skrevet

Rattkjelke er ikke sport, det er bare gøy. Litt som å bygge snømann og snølykt og andre ting som er kjekt. Snøballkrig er ikke en OL-gren sist jeg sjekket. :<

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Gøy, ene pekefingeren min har visst hovnet opp.

Syntes det var noe rart med den, den har klødd i hele dag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...