Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tunfisk er elsk. Tunfisk er vel utrydningstruet så vidt jeg vet, så jeg burde det vel ikke spise så mye av det. :hmm:

Menmen, massevis av fisk i havet.

Tunfisk er ikke utrydningstrua.

Sant. Det jeg mente var at det mest sannsynelig kommer til å bli det pga overfisking. Kom vel ikke akkuratt godt frem i innlegget mitt.

Lenke til kommentar
Sånn ellers da? Er noen av dere med å bretter proteiner for laget til den nye Forumkaféen? icon1.gif

Stadig for hw.no jeg, så vidt jeg husker.

hw.no er et team. dnfk er en åpen bruker.

Så lenge han folder betyr det lite hvem han folder under, den åpne brukeren DNFK er jo bare til for å for å prøve å inspirere noen av brukerne her inne som ikke folder til å bli med. Når det er sagt så burde DNFK klare å karre til seg en plass blant de ti beste bidragsyterne under team hardware.no, vi er tross alt mange og sammenlagt sitter vi nok på temmelig mange gode PC-er.

Lenke til kommentar
Tunfisk er elsk. Tunfisk er vel utrydningstruet så vidt jeg vet, så jeg burde det vel ikke spise så mye av det. :hmm:

Menmen, massevis av fisk i havet.

Tunfisk er ikke utrydningstrua.

Sant. Det jeg mente var at det mest sannsynelig kommer til å bli det pga overfisking. Kom vel ikke akkuratt godt frem i innlegget mitt.

Er vel bare enkelte tunfiskarter som overfiskes, andre ligger på en stabil bestand.

 

 

Jeg vant

*retard*

Awesome, egen tittel også!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...